Zpět na článek

Diskuze: Peter Molyneux promluvil o své příští hře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 5. 2008 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak bych řekl, že mu začíná zlehounka hrabkat.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ja vynaleznu stroj casu, vratim se do doby pred druhou svetovou valkou a oholim Hitlerovi knira.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald To by mu musel oholit i hlavu. Teď ještě vyřešit, jak mu vyčarovat na obličeji ten typický Peterův přiblblý úsměv.

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On toho vzdycky nakeca...

spoock
spoock
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Molyneux je opravdu zvláštní člověk, když mluví, tak by mu to všichni sežrali i s naviákem, ale skutečnost je mnohdy jiná
momentálně hraju B&W2, které je velice vydařené a proti jedničce dává i hra smysl a baví

mám jinak dojem, zda se nebude jednat o dlouhá léta rouškou zastřený projekt s názvem "Dimitry", osobně jsem dost zvědav, hraní si s umělou inteligencí jde Lionheadům dobře

Colombo
Colombo
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Dovolím si KRUTĚ nesouhlasit. BaW bylo o něčem, vychovávání příšerky bylo sice neskutečně otravné při opakovaném hraní, ale bylo to o něčem. Bylo to na krutě dlouho, ale mělo to své kouzlo, díky tomu se z BaW stala originální hra, bylo to o něčem.
BaW2 je plochá arkádovka bez jakéhokoliv kouzla. Klasické postav armádu a znič nepřítele. Nic originálního. Jedinný prvek, který odlišoval BaW od podprůměrné strategie byla příšerka, kterou šlo taky jen nastavit a hraní s ní skončilo.

NinJuice
NinJuice
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Colombo To není pravda! Black & White 2 mělo kouzlo a nejen jedno - namátkou třeba Fireball, blesky, déšť ... XD

Colombo
Colombo
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NinJuice to byly zázraky;)

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
20. 5. 2008 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

signifikantni = zaznamenani hodny

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten toho zas nakecal :). Nic to nemění na faktu, že ho mam pořád rád.

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Molyneux zase jednou otevřel ústa a mluví o ničem,nic neříkající nesmysly,ale já mu to stejně zase žeru,ten chlap je prostě respekťák...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8áá, slibotechna Peter zase začíná. Jen při tom zažívám silné pocity deja-vu. Ohromující umělá inteligence měla být už v BaW1 (následně v BaW2 která přinal Ui ještě strojovější). /žasný vyvýjející svět včetně růstu stromů a postupného rozvoje měst měl být už ve Fable... tak copak nám slibuje tentokrát? Zase totéž? Aha.

Jako PM udělal fakt super hru Populous - to mu nejde upřít a právem si tehdy zasloužil veškerou slávu. Ale nějak mu to stouplo do hlavy a ztratil soudnost. Věřím že to myslí dobře a že by si opravdu takové hry jak říká přál vydávat. Bohužel nemá vůbec soudnost a nedokáže objektivně zvážit možnosti dnešních technologí (HW na jeho výmysli ještě fakt není) tak finanční prostředky (když mám k dispozici 100 lidí a čtyři roky na výoj, tak prostě nemůžu udělat desetkrát lepší hru než jiná velká firma co má 100 lidí a čtyři roky na vývoj).

Měl by se vrátit nohama na zem a místo vymýšlení nerealizovatelných nápadů a neustálého narážení ve slepých uličkách yb ten čas mohl věnovat realizovatelným nápadům.

Pavlik
Pavlik
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton dovolím si nesouhlasit s druhým odstavcem, prostě pokud budu dělat hru se zaběhlými principy (jenom kopírování toho co tu bylo v lepším grafickém kabátku) což je prakticky většina her co vychází tak když potom příjdu s nečím revolučním, neokoukaným, novým (jako že toho má PM v hlavně tolik že se to snad ani nedá představit) a když nové principy budou mít úspěh u herního publika tak ta hra může být 10* lepší a pak se zas jen bude kopírovat dál a dál dokud zase PM nevymislí něco nového :D

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
20. 5. 2008 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm, co znamená signifikantní ? Jako že to bude zase o psech ?

Reklama
Reklama