pc-verzi-alana-wakea-jsme-nezrusili-my
Novinka PC verzi Alana Wakea jsme nezrušili my

PC verzi Alana Wakea jsme nezrušili my

Erik Omar

Erik Omar

10
Reklama

Na GDC se dá díky seminářům dozvědět spoustu zajímavých informací ze zákulisí vývoje různých titulů. Jedním takovým posezením bylo i povídaní finského studia Remedy nazvané „Alan Wake: Spisovatel, který nás donutil přepsat náš engine“, v němž šéf studia Markus Maki a programátor Olli Tervo rozebírali dlouhý a komplikovaný vývoj tohoto rok starého titulu.

I když oba dva seveřané mluvili spíše o problémech, na které naráželi po zrušení PS3 verze (po podepsání dohody s MS) a následném obtížném slaďování vývoje Xbox 360 a PC verze, dostalo se nakonec i na otázku: „Proč jste zrušili PC verzi Alana Wakea?“ Bohužel na tu se Finové zdráhali odpovědět a nakonec jen prozradili, že nešlo o rozhodnutí zapříčiněné technologickými problémy a v žádném případě nebylo učiněné ve Finsku.

Příkaz zrušit PC verzi tak musel přijít z Microsoftu. Opravdové důvody se už asi nikdy nedozvíme, ale pravděpodobně jen děláme z komára velblouda a Ockhamovou břitvou bychom došli k prostému vysvětlení, které nám studio nabídlo již minulý rok: „Upřímně, jsme malé studio. Je nás jen 50, a tak dává práce na jedno titulu mnohem větší smysl.“


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama