Zpět na článek

Diskuze: PC verze Fallout 4 je nyní zničitelnější

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HumanDeath: Myslim že oko průměrnýho slepce by mělo poznat rozdíl mezi 30 a 60 FPS a rozhodně mezi 60 a 200+ Reálnej svět má FPS nekonečně mnoho. Ale nejde o to samotný FPS, těch 30 co se týče sekání neni ještě taková katastrofa, ale jde o input lag kterej se zvyšuje s klesajícim FPS ve většině her, takže rozdíl mezi 30 FPS a 60 FPS je při hraní obrovská, když koukáš na video tak to tak nevypadá, ale při hraní je to rozdíl brutální a proto je potřeba to FPS udržovat na těch 60 i za cenu ořezání grafiky, ten pocit ze hry je mnohem lepší než hrát na high při 25 FPS. :-D

Schválně se koukni jaký máš FPS na tý tvojí GTX760 na high. Myslim že v náročnejch scénách budeš mít sotva 20. I mě na R9 380 ti na high v některejch místech padá klidně na těch 25. GTX760 neni o moc slabší, ale o něco přece.

pjansa
pjansa
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Predator5552: já mám taky už starší model (Athlon64 X2 6000+ a Radeon HD 6350) a F4 nespustím vůbec, tedy úvodní menu jo, ale při pokusu začít hrát to spadne, resp. nahlásí to restart ovladače grafiky, holt to podporuje ty radeony až od 7xxx...
ale co, čeština na to ještě není, tak si počkám, až bude

Predator5552
Predator5552
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám obstarožní PC a vše jede jak má.
Výjímka je továrna na (korvety) tam je to brutal.

A to jsem hru od vydání nehrál protože to není ani dobrý fallout ani dobrá střílečka ani RPG.

Bethesda už jen těží z toho že se to prodá i kdyby to bylo jen demo.
Tahle série už hodně potřebuje neúspěch aby se to zase vrátilo zpět na kvalitu.

Djembefola
Djembefola
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Tak to je snad logické, že nastavit jde pouze to, co jde editovat v ini souborech. Jde o to že je to o něco více user friendly než hledat a editovat řádky. K těm zbraním se omlouvám, pokud by se to týkalo 1st person pohledu tak by to šlo ale je to jen změna polohy kamery v osách x,y,z pro 3rd person pohled.
Navíc program se pořád aktualizuje takže je možnost že se to tam v budoucnu pro 1st person oběví.

Djembefola
Djembefola
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lex_: Já bych to dynamickým nenazýval, stejně mám pořád 1st person. Ale když chceš udělat pěknej sreenshot nebo se jen pokochat rozledem tak se u 3rd person 115 hodí.

Každopádně pořád nechápu proč particle effects nevidím, jen díry po kulkách(decals). Hru mám na steamu takže patchnutá je, a GeForce 970 Nvidia PhysX podporuje ne? Třeba Borderlands 2 šlo na high physics bez problémů. Má někdo podobný problém a podařil se mu vyřešit?

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já hraju na:
3,40 gigahertz Intel Core i5-4670
NVIDIA GeForce GTX 760 (2gb)
8118 Megabytes Usable Installed Memory
120gb SSD na system + 1tb HDD

Fallout 4 s patchema bez modů, nastaven na full v rozlišení 1080p naprosto krásně plynule i ve městech. fps jsem neměřil, neměl jsem potřebu, jelikož nedochází k žádným viditelným poklesům.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám starší komp, Godrays mám už dávno vypnutý, shadows v ini na minimu a HBAO i SSAO vypínám v každý hře, to jsou největší žrouti FPS, a stejnak to ve městech má jen 40 fps..
Beztak ty vanilla textury od Bethesdy vypadaj hnusně jako ve Skyrimu, je prostě třeba to modovat

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm tak to těm fps dropům moc nepřidá

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: to je pravda, moje oko asi vnímá okolí rychlostí 5 snímků za vteřinu, to potom nemůžu poznat.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djembefola: Já to právě v ini souborech nenašel, zkoušel jsem měnit snad uplně všechno a tu ruku se mi odstranit nepovedlo, proto si myslim že žádnej configurátor to nezmění když to tam prostě editovat nejde. ;-) jedině že by někdo pro těch pár zbraní upravil přímo úchop ruky. Fakt je to vidět jenom u útočný pušky a plazmovky.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djembefola: Dík, to vyzkoušim. Konkrétně problémy s tou rukou jsou u assault rifle a plazmový pušky

@HumanDeath: záleží na tom co považuješ za plynulost, že ti to na GTX760 jede na full plynule ti nevěřim ani náhodou, ale když tomu ty sám věříš, tak to je hlavní. :-D Takhle mi v roce 2007 kámoš tvrdil že mu jede krásně na full plynule assassins creed a když jsem k němu přišel tak mu to lítalo 20 - 25 FPS a on to samozřejmě nijak necejtil, ty budeš asi podobnej případ. Ale nesledovat FPS je někdy lepší, bohužel to nedokážu, hned jak FPS z těch 60 spadne na 50 tak koukam na ukazatel co se to děje protože to samozřejmě cejtit je když to rychle spadne a když to padne ze 60 na 30 třeba ve městě, tak to je hodně velkej šok.
Já mam teda vypnutej FPS lock a mam to locknutý v ovladačích ke grafice na 70FPS, při 70FPS už je menší input lag což se hodí třeba v těch střílecích pasážích v tunelech a jinejch interiérech kde FPS drží na maximu bez propadů.

@Lex_: FOV 90 mi u většiny her taky vyhovuje, ale zrovna ve F4 mi víc sedí 100 - 110, ale při 110 už začíná bejt dost vidět efekt "rybího oka". ;-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ten konfigurátor je k ničemu, nejde tam nastavit nic co bych už neměl nastavený pomocí .ini souborů, je to jenom GUI pro to co vidim v tom texťáku, velikost samotnejch zbraní ani jejich pozice tam měnit nejde. Tohle tam prostě nevyřešim. http://postimg.org/image/6ahatalbr/full/

Djembefola
Djembefola
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Ahoj, já mám pomocí F4 Config Tool nastaven FOV na 105, 115 u third person pohledu a vyhovuje. Dá se použít i 110 ale víc to začíná být už moc deformované. Dá se tam nastavit i odsazení kamery od okraje, u zbraní na blízko i na dálku zvlášť, tak aby zbraň nezabírala 30% výhledu (u velkých zbraní snad i víc viďte). Ještě jsem s tím ale neexperimentoval tak nemůžu ověřit, za zkoušku to ale myslím stojí.

Edit: Co mě ale udivuje že Nvidia kartu mám, patchnuto taky, ale žádné částice se mi nezobrazují. Nastavení na max kromě stínů, ty mám na high.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
6. 2. 2016 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"@Pidalin: Souhlas, po 100 letech jsem udělal zas tu chybu že jsem zkusil Radeon a zase jsem se utvrdil v tom že ty grafiky jsou parodie na grafickou kartu. Příště už na ně nebudu ani koukat, ani kdyby byla nvidie 2x dražší."
V konečným součtu je dražší ATI, protože žere 2x víc než nVidie, a to i v idlu :(
Tohle a to, že topí jak radiátor pro mě byly hlavní důvody proč jít do nvidie místo do Radeonů.
@Djembefola: dynamickej FOV bych nechtěl, mám nastaveno na FOV 90 při rozlišení 1920x1200 a je to ideál

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS: Kdyby radši něco udělali s tim FOVem, když si ho zvýšim tak u některejch zbraní vidim křivou ruku který nalevo překáží výhledu a s tim defaultnim FOVem se hrát nedá, to je zas jak s dalekohledem na očích.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to směně a nereálně, jako všechno co má něco společního s PhysX. :-D Zkusil někdo z vás někdy střelit do zdi nebo do betonu? Já jo. Nejlepší je ta fyzika že střelim pod ostrym úhlem do betonu ale střela záhadně zahne a letí kolmo do toho betonu. :-D A ten výbuch na závěr vypadá jak kdyby prdnul balonek s vodou, výbuch granátu má asi větši energii než aby efektně nadzvednul kamínky který si zase hezky pomaličku sednou o metr dál. :-D

@Jsoucno: Souhlas, po 100 letech jsem udělal zas tu chybu že jsem zkusil Radeon a zase jsem se utvrdil v tom že ty grafiky jsou parodie na grafickou kartu. Příště už na ně nebudu ani koukat, ani kdyby byla nvidie 2x dražší.

@mikez: Godrays u mě na Radeonu R9 380 nemaj skoro žádnej dopad na výkon (když to neni na high tak je to rozkostičkovaný jak ňáká DOS hra), jediná položka která FPS opravdu znatelně mění je to shadow distance.

hubalek.jiri93@gmail.com
hubalek.jiri93@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevíte kdy začnou vycházet nějaký ty dlc?

mikez
mikez
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ten nový patch s HBAO+ priniesol do hry konečne hĺbku aj do interiérov, je to dosť poznať, vyzerá to fakt dobre ale pár fps to stojí. Physx častice nemajú skoro žiadny dopad na plynulosť, takže tiež super. Kto má prepady fps stačí znížiť god rays a shadow distance a všetko beží bez problémov.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od radeonů už jsem také radši dal ruce pryč..
Všichni víme že ve městech se F4 hrozně seká, jak tam je méňe frejmů, a je jedno jakou máš grafiku
Jinak rozdíl v nejnižších a nejvyšších detajlech je skoro neznatelný

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Predator5552: Radeony nebrat, každý kus co jsem viděl u kamarádů, se choval dost divně :) Od divného "AMD Driver Stopped working and was restored" po velice divné black screeny po každém updatu catalystu, kdy půlka her přestala fungovat...

TheMiky51
TheMiky51
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pjansa: Ahoj, já mám taky Radeon HD 6850 1GB s AMD Phenom II X4 980 Black Edition (3.7 GHz) a hraji Fallout 4 na Low detaily.

Reklama
Reklama