Patrice Désilets odchází z firmy Ubisoft
Ubisoft v krátké době opouští další z jeho klíčových osobností. Po Clintu Hockingovi, jehož zatím poslední hrou zůstává druhý díl akce Far Cry se s pobočkou Ubisoftu v Montrealu loučí i Patrice Désilets. Ten stál v pozici kreativního ředitele za obrodou značky Prince of Persia, kdy protlačil koncept Sands of Time a právě spolu s Hockingem položil základy té sérii, kterou známe dnes, a která se nám před nedávnem představila i v podobě celovečerního filmu. Mnohem důležitější je však Désiletsova práce na sérii Assassin's Creed, kterou si vysnil právě on a významnou měrou se podílel i na druhém dílu.
Byť se nikdy za dobu své dosavadní kariéry v herním byznysu nestal skutečnou hvězdou ve stylu Shigeru Miyamota, nebo Petera Molyneuxe, platil minimálně za mimořádně uznávaného odborníka a velkého profesionála. Podle nejmenovaných zdrojů však delší dobu nesouhlasil s tím, že by se z jeho dítka měla stát série s jedním pokračováním ročně. Právě tento nesouhlas měl být podle prvních informací důvodem Désiletsova odchodu, ovšem mluvčí Ubisoftu tvrdí něco trochu jiného. Désilets se prý měl s Ubisoftem dohodnout na ukončení spolupráce z důvodu přepracovanosti a načerpání nových sil okamžitě poté, co byly splněny veškeré jeho smluvní povinnosti k zaměstnavateli.
To znamená, že se již nepodílel na chystaném Assassin's Creed: Brotherhood, neboť v takovém případě by jistě svou práci chtěl dokončit. Vzhledem k tomu, že Désilets si byl názorově hodně blízký právě s dalším Ubi-odpadlíkem Hockingem, není vyloučené, že právě tyto dvě herní persony v blízké budoucnosti spojí znovu své síly a založí vlastní studio na tvorbu her. To je však čistě naše spekulace, prozatím tedy berte v potaz pouze to, že série Assassin's Creed ztratila svého duchovního otce.