pallister-digitalni-distribuce-krabicove-hry-neohrozi
Novinka Pallister: Digitální distribuce krabicové hry neohrozí

Pallister: Digitální distribuce krabicové hry neohrozí

sleepless.

sleepless.

Reklama

Šéf Microsoftí divize, zabývající se hrami pro široké masy (tzv. casual games), Kim Pallister prozradil GamesIndustry.biz, během akce Montréal International Games Summit, několik svých myšlenek a vizí, co se budoucnosti digitálně šířených her týče. Pallister by jako člověk, který pracuje na hrách co se neprodávají v krabicích, ale stahují se z internetu, měl bezvýhradně věřit v úspěch digitální distribuce a zánik krabicoidních her. Skutečnost je však trošku jiná. Pallister si myslí, že se prodejci klasických her nemusí v krátkém časovém horizontu několika let ničeho bát. Digitální distribuce se sice bude i nadále rozvíjet, ale ještě dlouho bude používána spíše pro masám určené hry, jejichž velikost obvykle nepřesáhne několik desítek MB. Dají se tedy velmi snad během chvilky koupit a stáhnout z internetu.

Tradiční krabicové hry jsou prý pořád moc velké na to, aby si je široké zástupy lidí začaly kupovat v digitální podobě. Stahovat několik GB dat prostě není žádná legrace. Navíc prý objem dat připadajících na jednu hru do budoucna stále poroste. Pallister naopak dodal, že mohou prodejci tradičních her z popularity masám určených her těžit. Nejoblíbenější digitálně distribuované hry se totiž stejně časem objeví i v tradičních krabicových verzích, které pak do obchodů přilákají zákazníky, jenž v obchodech normálně nenakupují. Na otázku, zda-li lze do budoucna počítat s tím, že budou digitálně distribuovány plnohodnotné hry pro Xbox 360, Pallister odpověděl neutrálně. Možná k tomu jednou v budoucnu dojde. Ovšem jenom za předpokladu, že růst objemu dat u Xbox 360 her nebude rychlejší, než rozvoj vysokorychlostního internetu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama