osvobozeni-santiaga-v-rts-fps-field-ops
Novinka Osvobození Santiaga v RTS/FPS Field Ops

Osvobození Santiaga v RTS/FPS Field Ops

sleepless.

sleepless.

18. 10. 2006 14:16
Reklama

Maďarský tvůrčí tým Digital Reality žije už dlouhá léta jenom z toho, že produkuje jednu realtime strategii za druhou. Možná by se dalo říci, že i jednu kvalitní RTS za druhou, protože ani jeden titul od Digital Reality se nedá nazvat propadákem. Podaří se však agilním Maďarům udržet nastavenou kvalitativní laťku i v okamžiku, kdy se pustí do projektu, který už nebude tradiční realtime strategií a nebude tak v jeho případě možné postupovat mnohokrát ověřeným způsobem? Uvidíme až na počátku příštího roku, kdy se na trhu objeví titul Field Ops, který tým Digital Reality připravuje ve spolupráci se Švýcarskou společností Freeze Interactive. Field Ops bude pro DI zkouška ohněm. Jde totiž o ambiciózní kombinaci realtime strategie a first-person akce, což jsou na PC dva v současnosti zřejmě nejpopulárnější žánry. Podaří se jim je skloubit dohromady tak, aby z toho vyšel kvalitní titul, nebo selžou a výsledkem jejich snažení bude nedobrá míchanice? Nechme se překvapit. Zatím je tu sada nových screenshotů (z druhé mise, v níž tým Field Ops následuje levičácké teroristy pod vedením Ramira Omara Rodrígueze, kteří se po neúspěchu s obsazením Havany stáhli do Santiaga, odkud je třeba je vystrnadit) a oficiální informace.

Field Ops je kombinace realtime strategie a first-person akce, v níž bude hráč fungovat jako velitel protiteroristické/teroristické jednotky, který bude nejenom zadávat rozkazy, ale sám se přímo účastnit akce. V praxi tak bude hráč odpovědný nejenom za naplánování akce, ale i za její provedení. Výmluvy na hloupé chování podřízených už tedy nepřicházejí v úvahu. Bojovat se bude v celkem 5 vzhledově odlišných lokací, kde bude moci každá ze znepřátelených stran v boji nasadit 8 různých tříd vojáků a bojových jednotek. Všichni vojáci, zbraně, bojová vozidla a další bojové prostředky přitom budou zpracovány podle skutečných předloh. Realistické by měly být i všechny pohybové animace, což je dáno použitím Motion Capture technologie. Chybět samozřejmě nebude podpora reálné fyziky skrze speciální fyzikální engine.  Field Ops bude sestávat jak z napínavé singleplayer kampaně, tak z multiplayer elementu, který si budou hráči moci užívat v několika módech zahrnujících FPS i RTS část a samozřejmě jejich mix. Tvůrci navíc slibují pokročilou taktickou AI pro spolubojovníky i nepřátele, díky níž by měl boj v RTS i FPS části působit realisticky a ne jako arkádová legrace se slepými náboji.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama