Ori se zaplatil během prvního týdne
Xboxová metroidvania Ori and the Blind Forest se velice brzy stala úspěšným titulem pro nezávislé studio Moon. Na Orim pracovali od roku 2011 a vložená píle se jim vrátila během jednoho týdne od vydání na Xbox One a PC.
Dle generálního ředitele Thomase Mahlera je s prodeji Oriho spokojen i Microsoft a budoucnost pro studio i pro Oriho vypadá velice příznivě. „Rád bych vyprávěl více o příběhu Oriho. Mám načtrtnutou osnovu, jak bych chtěl s touto IP do budoucnosti nakládat, kdybychom pracovali na dalším projektu s Orim. Myslím, že jsme vytvořili velký svět se zapamatovatelnými postavičkami a potenciálně s ním můžeme pokračovat a ten příběh rozvíjet," řekl Mahler na NeoGAFu.
„Vlastně nám zbylo spousta příběhového pozadí, které se do hry nakonec nedostalo. Bylo by zajímavé udělat další krok a otevřít svět Oriho ještě o něco víc a umožnit lidem nahlédnout na způsob, jakým Nibel funguje a kdo všechno v něm žije."
Nicméně další Ori není nutně na plánu studia. Mahler prozradil, že během několikaletého vývoje Oriho se ve studiu vypracovalo dalších pět nápadů na projekty, malé i obří. Moon Studios se nejprve rozšíří o více zaměstnanců a pak se uvidí do jakého z projektů se pustí nejdřív.
Ori and the Blind Forest vyšel na začátku března na Xbox One a PC. Do konce roku by se měl objevit i na Xbox 360.