Onrush od Codemasters se rozloučí s multiplayerem. EA jeho servery vypne kvůli nízkému počtu hráčů
Online funkce arkádových závodů Onrush, které začaly být začátkem září stahovány z digitálních obchodů, budou zanedlouho oficiálně ukončeny. Codemasters a Electronic Arts, kteří za hrou nyní stojí, oznamují, že servery udrží při životě do 30. listopadu. Funkce GameSparks, která je až dosud poháněla, ukončí pak svůj provoz 30. září.
- Závodní hra Onrush přijde o své online funkce k 30. listopadu
- EA vysvětluje tento krok poklesem počtu hráčů
S vypnutím serverů přichází nutně i odstranění všech dostupných achievementů, které se na online hraní pojí. Mnoho titulů přitom letos potkává podobný osud. Namátkou lze vzpomenout poslední díl série Killzone, kde byly servery podobně vypnuty v srpnu, či několik her Ubisoftu, u nichž podpora multiplayeru skončila začátkem října.
Společnost EA přiznává, že u čtyři roky starého Onrush je na vině nízký zájem hráčů. „Děkujeme všem, kteří jste projevili podporu pro naši hru. Protože počet hráčů ale v online režimech poklesl na nízkou úroveň, k datu 30. listopadu 2022 vypínáme servery,“ píše firma v oficiálním sdělení. Pokud budete chtít hrát hru dále, k dispozici zůstanou pouze offline režimy.
Onrush, vyvíjené týmem Codemasters EVO (původně zvaném Evolution Studios, nově Codemasters Cheshire) byla arkádová závodní hra se zaměřením na boje v autech. Co se týče úvodních tržeb, lze přiblížit, že titul dopadl asi tak slavně jako jeho podpora serverů. Vzájemné neshody a nepopularita hry vedly k propouštění v Codemasters, a to včetně ředitele hry Paula Rustchynského. Onrush byl taktéž vydán pod jménem jiné společnosti než EA. Původně se o jeho uvedení postarala totiž evropská firma Deep Silver, ale v roce 2021 byla veškerá práva převedena na EA s jeho nákupem studia Codemasters.