online-prumysl-trikrat-vynosnejsi-nez-loni
Novinka Online průmysl třikrát výnosnější než loni

Online průmysl třikrát výnosnější než loni

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

Reklama

Zisky z aktivit, souvisejících s online službami se za rok 2007 zvednou minimálně třikrát. Stanou se tak nejdynamičtěji se rozvíjejícím odvětvím v herním průmyslu. Alespoň to tvrdí poslední analýza společnosti IDC, která vypíchla hlavně tři následující body. Za prvé je to online hraní, za které hráči každý měsíc platí poplatky. Druhým, podle analýzy nejhlavnějším důvodem je úspěch služby Xbox Live a jí podobné Playstation Network, které si velice rychle získaly oblibu a hráči je začali svévolně využívat ke stahování demoverzí, videí a přídavného materiálu do her.

Billy Pidgeon k tomu říká: "Do konce roku 2007 bude ve Spojených státech 31 procent z konzolí, umožňujících připojení na internet aktivních, což dává nějakých 14 milionů uživatelů. Pouze v Severní Americe se tak zvýší příjmy z těchto aktivit ze 133 milionů dolarů v roce 2006 na předpokládaných 583 milionů v roce 2007." Třetím důvodem proč online průmysl zažívá nebývalý rozkvět je in-game reklama (na kterou si můžeme dobře pamatovat třeba z nedávné promotion akce UbiSoftu), která pomalými krůčky prostupuje do herního průmyslu čím dál častěji. Ačkoliv výnosy z online ani náhodou nemohou konkurovat výnosům z prodeje softwaru (8 miliard dolarů v roce 2006, předpokládaný růst pro rok 2007 se očekává někam k 9,5 miliardám dolarů), tak se stále jedná o odvětví s největším růstem.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama