odflaknutym-portum-podle-sefa-thq-odzvonilo
Novinka Odfláknutým portům podle šéfa THQ odzvonilo

Odfláknutým portům podle šéfa THQ odzvonilo

sleepless.

sleepless.

Reklama

Šéf společnosti THQ Brian Farrell se v rozhovoru pro GamesIndustry.biz bez přemlouvání přiznal k tomu, že nejenom THQ, ale i řada dalších vydavatelských společností v minulosti provozovaly taktiku, v jejímž rámci se jeden základní titul portoval bez přemýšlení a hlavně bez úprav na co největší množství existujících platforem.

S tím je však podle Farrella konec, tedy přinejmenším co se společnosti THQ týče. Její strategie nyní velí vytvářet a vydávat hry, které jsou zacíleny přímo na majitelé té které platformy. Jinak řečeno, i když bude THQ vydávat jeden jediný titul na více platformách, tak každá verze dané hry bude odlišná a bude přizpůsobena nejenom možnostem určité platformy, ale hlavně skupině lidí, kteří onu platformu vlastní.

Rozdělení hlavních platforem je přitom docela jednoduché. Zatímco Xbox 360 a PS3 jsou podle Farrella platformy určené pro velké tituly typu Saints Row nebo Frontlines: Fuel of War, tak konzole Wii je zas jako stvořená pro experimentování a vytváření zajímavých titulů na základě populárních licencí, což u THQ znamená hry podle licencí od Pixar, Nickelodeon a WWE. Každá platforma, respektive její uživatelská základna, si prostě žádá své a nemá cenu vydávat odfláknuté porty jedné a té samé hry na všech platformách.

Farrell přiznal, že se THQ snaží aktuálně co nejvíce prosadit na Wii. Rozhodně to však neznamená, že THQ jakkoli přehlíží PS3 a Xbox 360. Příjmy z prodeje Wii, PS3 a Xbox 360 her jsou prý docela rovnocenně rozvrstvené. Farrell to přímo neřekl, ale z jeho slov se dá odvodit, že ono rovnocenné rozložení příjmů z PS3, Xbox a Wii her je dáno hlavně tím, že hry pro Xbox 360 a PS3 jsou přeci jenom dražší, takže se jich nemusí prodat tolik, jako her pro Wii.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama