Oculus Rift bude mít vlastní obchod
Ačkoliv se v souvislosti s brýlemi pro virtuální realitu - Oculus Rift - mluví převážně o hardwaru a softwarová výbava se zatím příliš neřeší, musí lidé z Oculus VR přemýšlet i nad dalšími věcmi. Kromě toho, jaký počet vývojářů se jim podaří skutečně oslovit, se zajímají také o způsob distribuce kompatibilního softwaru.
V minulosti se spekulovalo o tom, že se budou hry a veškeré další aplikace prodávat skrze Steam, což znělo jako win-win situace pro obě strany. Zatímco v Oculus VR by nemuseli nic řešit, Steam by získal další zákazníci, kteří by si rádi přihodili ke své nové hračce i nějakou tu hru navíc.Podle aktuálních vyjádření to ale vypadá, že se Oculus VR vydá vlastní cestou.
Už koncem června promluvil zakladatel firmy, Palmer Luckey, o tom, že by byl vlastní digitální obchod tím správným řešením a dnes se k němu přidává i CEO, Brendan Iribe, s potvrzením této informace: „Jason Holtman se nedávno připojil k našemu týmu, aby vytvořil vlastní distribuční platformu.“ Pokud vám jméno Jasona Holtmana nic neříká, pak byste měli vědět, že v únoru opustil Microsoft, do kterého přišel z pozice obchodního ředitele Steamu ve Valve. Má tedy zkušeností na rozdávání a podle Iribeho se bude starat o ustavení celého ekosystému, strategii a samozřejmě i komunikaci s vývojáři.