Nvidia předvádí technologie Syndicate
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nvidia předvádí technologie Syndicate

Nvidia předvádí technologie Syndicate

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

16
Reklama

Kreativní ředitel vývoje Assassin’s Creed Syndicate, Marc-Alexis Cote, se v novém technologickém videu ze hry chlubí technologickými vymoženostmi, které novému titulu studia Ubisoft Montreal propůjčily technologie Nvidie.

Londýn roku 1868 pravděpodobně nebyl tak krásným a romantickým místem, jako nám to malují vývojáři, to však nic nemění na tom, že minimálně na PC bude hra vypadat čile k světu a procházka takovým místem bude oku minimálně lichotit. Teď jen, aby se Ubisoft vyhnul minulému fiasku s množstvím bugů a nedodělků.

Ale zpět k věci – video nám postupně odhaluje jednu zajímavou technologii za druhou, a nutno podotknout, oproti současným konzolím je posun skutečně znát. Jako první zmiňuje Cote TXAA, což je „filmové“ vyhlazování hran, jež se specializuje především na vyhlazování zrnění při pohybu kamery.

Další technologií je HBAO+, které zprostředkovává realistické stíny ve vysokém rozlišení. Výhoda této technologie spočívá nejen ve větším množství detailů, ale také ve větší rychlosti vykreslování oproti starším řešením.

A jako poslední mluví Cote o PCSS, což je vymoženost opět specializovaná na stíny, v tomto případě však má na starost jejich narůstající měkkost s rostoucí vzdáleností od nich. Cílem je pak pochopitelně co možná nejreálnější zážitek a pokud možno nejvěrnější ztvárnění špinavého Londýna na vrcholu industriální revoluce.

Co na to říkáte? Nezapomeňte také poměřit své stroje se zveřejněnými HW nároky. Na případnou změnu máte ještě 11 dní – Syndicate na PC vyjde 19. listopadu.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama