Zpět na článek

Diskuze: Nový Wolfenstein v půlhodinovém videu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby v Borderlands šla vypnout ta pitomá komixová grafika tak by to mohla bejt dobrá hra. To stejnak udělali jenom protože se jim nechtělo dělat pořádný textury. :-D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin: Mirror's Edge bylo akorát 4 hodiny dlouhé tech demo a Dishonored není FPS.

Drotman
Drotman
Level 8 Level 8
22. 4. 2014 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@joch: Presne tie v tých kožených s/m oblečkoch, si to predstav v dnešnej grafike :D

Drotman
Drotman
Level 8 Level 8
22. 4. 2014 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Posledný Wolf bol fakt slabší nebavil ma tak ako som dúfal, takže by pre nás postarších mohli zobrať RTCW prerobiť to do modernej grafiky a optimalizovať na súčasné pc ale nič nemeniť, žiadne ústupky súčasným hràčom rozmaznanným liečením za stĺpikom :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Pokud Fallout 3 a New Vegas považuješ za příklady skvělých stříleček tak by sis měl nechat zkontrolovat hlavu.

Jsou to skvělá RPGčka, ale FPS mechanismy jsou tam hrozné, střely často prolétávají skrz nepřátele aniž by je zranily, všichni se pohybují moc rychle, nepřátelé se vznášejí po zemi ze strany na stranu obrovskou rychlostí, tudíž je neuvěřitelně otravné je trefit, objekty použitelné jako kryt mají dost často okolo sebe dost velký hitbox (větší než samotný objekt) takže se často stane že se střela sekne o neviditelnou zeď, nepřátelé nevědí co je to krýt se, zbraně často nereagují na kliknutí a myslím že tam ani není recoil. Díky těmhle problémům jsou Fallouty jako střílečky pro mě hrozné, kdyby tam nebyl V.A.T.S. tak hraju jenom za mlátičky, nebo stealth snipery.

Mimochodem, vyjmenoval jsem jenom problémy co nejdou pořádně opravit módy, bez módů je to ještě horší, věci jako equipování granátů a podobně.

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč v každé novince o hře v diskuzi čtu: ,,Na RtCW to nemá´´ nebo ,,Zlatý RtCW´´ atd. Ta hra podle mňa nemá ambice překonat RtCW, jenom být poctivou střílečkou ze staré školy. Zkrátka berte tu hru takovou jaká je.

Drtikul
Drtikul
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Padlo: Jestli se zbytek hry ponese ve stejnym duchu, jako je tohle video, tak to nudná hra určitě bude, za to dám ruku do ohně já!

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
20. 4. 2014 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kéž by to mělo aspoň půl procenta z atmosféry RTCW. RTCW furt považuju za nejlepší čistokrevnou řežbu všech dob. Žádná "nacistická doomovka" po roce 2002 už takovou atmosféru neměla.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
23. 4. 2014 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Koukni se na uživatele Ladik na živě.cz, pak pochopíš že když někdo napíš v jedný věta 50 uvozovek a čárek tak je to ještě hodně slabý. :-D :-D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@joch: "Ať" "žijou" "zbytečné" "uvozovky".

Mě jenom přijde, že si stěžuješ na repetivnost u žánru, kde je repetivnost základní stavební kámen. Různě chovajících se zbraní je tam vcelku dost a má skvělý smysl pro humor. Peněz nelituju, akorát těch DLCček by nemuselo být tolik.

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pro mě je Borderlands tak trochu doomovka zasazená do otevřeného světa a k tomu s kámošema po síti. Vím že ta RPG část není nijak slavná ale funguje. Zkrátka hra kde vystřílíš tisíce nábojů a dobře se při tom pobavíš.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No tak jsem to uplně nemyslel, samozřejmě ty FPS prvky ve Falloutech hodně pokulhávaj a je to zabugovaný (třeba to jak to nechce střílet jsem zažíval dost často v NW).
Ale mně jde u her hlavně o to dobrodružství, o ten zážitek ze hry a současná generace RPGček s FPS prvky mi přináší podobnej zážitek jako dřívější střílečky. Prostě žánr takový tý inteligentnějš akce vymizel a nahradily ho právě RPGčka viděný z pohledu vlastních očí. Což jsou v podstatě podle mě prostě taky střílečky, věšinu herního času tam člověk pobíhá se zbraní a od těch klasickejch středověkejch fantasy RPGček se to zásadně liší, hlavně složitostí, má to prostě blíž ke střílečce než k tomu čemu se ještě před pár lety řikalo RPGčko. Takže asi tak jsem to myslel. Jinak ňáký krytí a podobný blbosti to mě v dnešních hrách vyloženě obtěžuje ty jejich systémy automatickýho vykukování za překážkou a podobně. Nejlepší by bylo kdyby se na tyhle kraviny vyprdli a hlavně aby to her vrátili vykukování za rohama, to mi jako fakt v dnešních střílečkách chybí.

Jinak Wolf z roku 2009 byla příšerná sračka. To bylo asi jako když si fnaoušek FarCry zahraje FarCry 2, prostě uplně jinej žánr.
Ta dnešní móda kdy se do všech stříleček snažej narvat prvky z GTA je naprosto ohavná a zvrácená.
A nevěřim tomu že novej Wolf bude jinej.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka 58: Return to Castle Wolfenstein, pak Wolfenstein z roku 2009 a pak tohle (ještě byl Wolfenstein: Enemy Territory, ale to je free vylepšená verze multiplayeru z Return to Castle).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drotman: RTCW funguje úplně v pohodě na moderních PCčkách a graficky taky není špatný.

Larsen
Larsen
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten starej známej zvuk alarmu. :)
Na RtCW to, zdá se, nemá.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@joch: Tak Borderlands jsou FPS verze Diabla, takže mají i stejné problémy/klady (záleží na úhlu pohledu).

@Martin: Ale jo, byla to celkem sranda, akorát příběh tak trochu meh a moc krátké. Za těch 5 eur mi to na Steamu stálo, kdybych si to ovšem koupil za plnou cenu tak bych nebyl spokojený.

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už je řeč o FPS/RPG tak myslím že je dobré zmínit Borderlands. To je myslím povedené skloubení dvou žánrů. Otevřený svět, vývoj postavy, hromada questů a hodně hodně stříleního.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drotman: Když to vysvětlíš takhle tak je to hned jiná :D

@Pidalin: Neřekl bych, že to má blíž ke střílečce než k RPGčku. Jsou to pořád RPGčka, akorát namísto soubojového systému ze strategií převzali soubojový systém ze střílečky. Když srovnáš jádro hratelnosti klasických RPGček a těch nových, tak se až na soubojový systém zas tak moc neliší. Pořád jsou o RP, stavění vlastní postavy, rozhodnutích a příběhu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě jde o jistej psychologickej efekt. Jasně, Return to Castle Wolfenstain byl skvělej. Hrál jsem ho několikrát (2002,2004,2007 a dokonce nedávno) ale tady je to jinak. Zkusím uvést příklad. Takže...proč bych měl hrát nového Wolfensteina když si můžu zahrát...třeba FarCry nebo Bioshock, Crysis....prostě tohle! Vůbec nesrovnávám ty hry co do obsahu. Jen mi právě tohle přijde jako ten efekt "předsuzování" viz: zase DALŠÍ nudná střílečka :-) Je to překrmenost. Proto ty návraty :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin: To bych spíš označil jako thiefovku než FPS. :-D

Drotman
Drotman
Level 8 Level 8
22. 4. 2014 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jo môže to šlapať aj na moderných pc ale ja by som chcel modernú grafiku, kde by som sa mohol pokochať pohľadom na pekné prostredie a hlavne tie SS babenky, ktoré sa mi strašne páčili :D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HerrSpock: Neni to jenom počtem her a překrmeností. Dnešní hry prostě jsou tuctový. Dřív se hry dělaly jinak, ten blbej FarCry kterej je považovanej za technologický demo já považuju třeba za absolutní vrchol žánru taktický FPS akce, stejně jako RTCW je podle mě absolutní vrchol žánru tatatatata bum prásk FPS.
Ty starý hry maj atmosféru, skvělou hudbu i zvuky obecně, nápaditej level design a tak dále.. do toho neokoukaný zbraně (ve který jiný hře člověk viděl třeba takovou pušku OICW nebo G36....? jenom ve FarCry) a spoustu možností jak se vyblbnout (lodě ve FarCry nebo v HL2, buginy, auta...). I to hledání tajnejch míst a unikátních zbraní ve starejch střílečkách mělo svoje kouzlo, dnešní hry člověk jenom prolítne a druhej den ani neví že to hrál. Všechno naskriptovaný, na každym rohu se spustí ňáká nudná "COD" animace nebo skript kdy mě někdo přepadne a po čase člověka ty hry začnou nudit protože dokáže předvídat co bude za dalšim rohem. A ta zvědavost co na mě čeká za dalšim rohem, v dalčim levelu... to je to co nás nutilo ty hry dřív hrát. Dneska na začátku střílečky dokážu odhadnout jak to bude pokračovat. Stačí identifikovat typ hry (např. typ CoD a podobně). I podle vydavatele se dá poznat jak ta hra bude vypadat. Hra od velkýho tříáčkovýho vydavatele = velká pravděpodobnost tupý hrdinský akce ve stylu CoD.....................

Dřív byla každá hra jedinečná a vydavatelé a manažeři neměli tak obrovskou moc zasahovat do vývoje jako dneska.

Za posledních pár let vyšlo tak málo oldschoolovejch atmosférickejch nebo něčim jedinečnejch stříleček že by se daly spočítat na prstech jedný ruky. zajímavý je že mezi střílečky dneska už řadim i některý RPGčka. Například Fallout 3/New Vegas - považujou to za RPG ale já tomu řikam skvělá střílečka. Nebo STALKER, to je podle mě jedna z nejlepších her všech dob která atmosférou strčí do kapsy i všechny ty starý klasiky nad kterejma tak nostalgicky brečíme. Ale každej rok je to horší a horší. Studia který maj na svědomí tyhle úžasný hry typu stalker maj finanční potíže a neni moc velká naděje že se herní průmysl vrátí do starejch kolejí.... dneska je prostě herní průmysl cílenej na mladšího hráče kterej chce hlavně nenáročnou akci.

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že HerrSpock tu celou problematiku vystihl dobře. RtCW mám taktéž dohrané několikrát. Třeba ty úrovně v katakombách na mě dokáží dýchnout atmosférou i dnes. Možná jsem se ve svém prvním komentáři vyjádřil špatně. Chtěl jsem zkrátka říct že v našich vzpomínkách zůstane RtCW nepřekonané a proto je docela nefér dívat se na nového wolfa skrz prsty.

WhiteCrow
WhiteCrow
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prislo mi to jako dalsi nudna tuctova strilecka...

Reklama
Reklama