Zpět na článek

Diskuze: Nový Quake nevyužívá engine Dooma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cayn_cze
Cayn_cze
Level 1 Level 1
11. 8. 2016 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nějak mi tam nesedí ty kecy o no-limit na fps = proto Quake né na konzole..přijde mi to jako pokus o do-vlez-prdelení pc komunitě.
Snadnější jak říct, že si nevědí rady jak to na konzole uzpůsobit tak, aby to přiblížily k hernímu tempu na pc,..rocket jumpy, měnění zbraní a podobný...nic z toho nesouvisí přímo s fps..

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
11. 8. 2016 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cayn_cze: taky myslim, ze problem je spis v ovladani, ktery je nejvic Q3/Qlive a zrovna rocket jumpy a podobny hekticky chvaty by se delaly hodne blbe s gamepadem ... jinak je to totalni kec uz samo o sobe, kdyz si vezmem, ze Unreal tournament na konzlolich jel uz v minule generaci ..

Bloodwer@gmail.com
Bloodwer@gmail.com
Level 1 Level 1
11. 8. 2016 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: a skúšal si to hrať?? otras celá dynamika ktorá je príznačná k UT sa stráca.........

ináč táto hra bude musieť byt Free ináč nemá šancu nový UT vyzerá zatial lepšie a je zadarmo čiže za toto tak max 10€

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 8. 2016 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cayn_cze: Snaha zalíbit se cílovému publiku je opravdu šokující...

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
11. 8. 2016 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně taky něco vyjde jen na PC
a ještě pojede na rozumných FPS...

Reklama
Reklama