Zpět na článek

Diskuze: Nový Assassin's Creed může vyjít v roce 2018

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
24. 9. 2016 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8bit: takže tobě na celé série her AC vadí a je to pro tebe nejhorší věc, to že si nemůžeš mačkat tlačítko pro zachycení na římse? noo oka dobře každej asi máme jiný preference. Mě osobně ten parkour nevadí, pěkně to vypadá a vzhledem k tomu že parkour má sloužit převážně jako způsob transportace a ne abys vylezl na stěnu hrobky, tak si myslím že to není takovej problém v TR to šlo ale vem si kdybys to tlačítko musel mačkat 50 krát za minutu při každým jednom skoku na střechách nějakýho Japonskýho města no to by sis odrovnal prsty.

8bit
8bit
Level 1 Level 1
24. 9. 2016 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: ještě ti za tím výčtem něco chybí, jde o "akční parkour adventuru se stealth prvkama v historickým prostředí, KTERÁ SE HRAJE SAMA"

mě by stačilo, kdyby za ty 2 roky, nebo jak dlouhá ta pauza bude, přišli borci na to, že parkour NENI ZÁBAVNÝ, pokud pro přeskočení čehokoli stačí jít dopředu a DRŽET tlačítko pro skok. Jakmile přidají biť jen možnost zapnout nutnost tlačítko pro skok stisknout, jinak hrdina slítne ze střechy(něco jako bylo v tomb raideru anniversary, kde šlo zapnout nutnost držet tlačítko pro zachycení, jinak se lara pustí římsy), tak jim za tu hru dám klidně trojnásobek toho, co si účtujou, protože by to byla jedna z nejlepších freerunových her... bez toho tlačítka pro skok je to ale jen 360° film.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
23. 9. 2016 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a ted už jen stačí čekat až se oběví ty nikdy neukojitelní pokrytci co když AC vycházelo tak jen volali at si daj pauzu a ted budou zase naříkat že nevychází novej díl.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
23. 9. 2016 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vollodo: v grafice asi těžko a mechaniky nevím, podle mě dycky dostaneš akční parkour adventuru se stealth prvkama v historickým prostředí to je to co dělá AC AC a to je i to co chceme ne

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
23. 9. 2016 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Mě taky ta pauza mrzí. Nepřišlo mi, že by assassín doplácel na každoroční vydávání - na každém díle bylo vždy plno práce, ať už šlo o regulérní příběh dlouhý tak akorát, nové historické město a jeho sounáležitosti a tak podobně. Ale zase ty rozdíly mezi jednotlivými díly nebyly tak markantní, takže když teď ohlásili pauzu, tak se na to snažím koukat pozitivně. Vývojáře netlačí čas, mají možnost přijít s něčím novým a hlavně doufám, že ten skok - ať už v mechanikách nebo v grafice, bude markantnější :)

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
23. 9. 2016 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cadaveria: to sme na tom stejně, taky sem po téhle pauze netoužil, protože sem osobně neviděl žádnou postupně degradující kvalitu, která by svědčila o nutnosti téhle pauzy, nejhorší díl AC je podle mě trojka a pak black flag je nejlepší pirátská hra současnosti, rogue je v mým top 3 AC her unity byl fail ale hlavně grafickej a optimalizační, syndicatu pak ublížila spíš jen ta reputace po unity, ale jako hra to byla zábava dual play za sourozence, Londýn nádhernej, no ted prostě ti magoři dostali co chtěli a nový AC ještě dlouho neuvidíme, no maj co chtěli pitomci.

8bit
8bit
Level 1 Level 1
24. 9. 2016 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: přečti si ještě jednou to, co jsem psal. Nechci tlačítko pro zachycení, ale pro obyčejnej skok.

Ano, pěkně to vypadá, ale hráč to nijak neovládá, je to jako zmáčknout tlačítko play u filmu.

AC 1 jsem do půlky dohrál v domění, že musím MAČKAT (ne držet) mezerník pro skok a neskutečně jsem si hru užíval.
prst jsem vážně otlačený neměl (asi jako když hraješ jakoukoliv platformovku)

píšeš, že ti stávající podoba parkouru nevadí. super, nevadí ti...nebylo by lepší, kdyby namísto nevadění, byl ten parkour zábavný? :)
jakože neni skoro žádný rozdíl mezi hraním AC a koukáním na jeho letsplay(co se týče toho parkouru).

Ten transport, jak říkáš, prostě tvoří dost velkou část herní doby a tudíž by měl být zábavný, a ne jen nevadit. A vážně by stačilo jen to tlačítko pro skok. V Divisionu maj možnost vypnout automatické přelízání překážek při sprintu, tak proč to sakryš nešoupnou i do AC? kor, když ve hře jako takové jsou přítomné animace, kdy postava spadne?

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
23. 9. 2016 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem velký milovník téhle série, každý díl znám snad nazpaměť a moc mě zamrzelo, když se řeklo, že tento rok žádný nový díl nevyjde. Naštěstí tu bude Eziova trilogie . .

@Beranir: Mě vždy každý díl bavil, i když měli své mouchy, které jsem byl schopen překousnout asi protože mě vždy lákal návrat do historie o kterou se hodně zajímám.... Takže neber prosím můj komentář jako komentář od člověka, kterého jsi zmínil ,)

Reklama
Reklama