Novinář tvrdí, že na Battlefield 2042 pracuje minimální počet vývojářů. EA nesouhlasí, na hře prý pracuje několik týmů
Battlefield 2042 dnes vydá svou vůbec první sezónu a nejen dle trailerů to vypadá, že se EA snaží hru dostat do hratelného stavu. S tím ale nesouhlasil novinář Jeff Grubb, který ve svém pořadu Grubbsnax řekl, že EA se snaží vývojářský tým pracující na hře co nejvíce osekat.
- Dle novináře Jeffa Grubba je nyní tým pracující na Battlefield 2042 v minimálním počtu
- EA se prý snaží osekat tým jen na základní kostru, aby mohlo přesunout zdroje na nový díl
- Studio s tím ale nesouhlasí
Dle jeho informací chce studio splnit sliby ohledně DLC, avšak chce toho docílit v co nejmenším počtu vývojářů, tedy aby vývoj spotřeboval co nejmenší zdroje. „ Ta hra má jenom naprosto základní tým. Osekali to až na kost a ti určení vývojáři pracují specificky pouze na slíbených dodatečných sezónách, které ta hra potřebuje, aby splnila podmínky, s nimiž se prodávala. Ten tým má za úkol vydat obsah co nejrychleji a nejlevněji to jde. Důvod je, aby mohli veškeré zdroje přesunou na nový Battlefield, a to co nejrychleji to půjde. To základní jádro vývojářů Battlefieldu už pracuje na novém dílu,“ tvrdí Grubb.
Zatímco normálně se k podobným tvrzení studia nevyjadřují, tentokrát udělalo EA výjimku. „Není to pravda. Napříč studii máme značný tým, který pracuje na vylepšování Battlefield 2042, přičemž v centru je stále náš tým v DICE. Budoucnosti hry jsme zavázáni a oblasti, na které se chceme soustředit, jsme předeslali v našem vývojářském deníčku,“ tvrdí zástupce společnosti.
Grubb se nepouštěl do další diskuze, pouze zmínil, že pokud narazíme na dvě různé verze situace, pak „máme hledat místo, kde jsou obě varianty pravdivé.“