Nové studio pro hru od Quantic Dreams
Herně filmový tým Davida Cage, jenž stojí za hrami Fahrenheit, Heavy Rain a Beyond: Two Souls, pracuje na nové hře, která by mohla opět posunout hranice fotorealismu, který čekamé od počítačových a konzolových her. Nová nabídka pozice režiséra animací totiž slibuje práci s technologiemi, které „nemají v Evropě obdoby" a nabízí pohled na slušně vybavené, nové studio, ve kterém bude probíhat performance capture pro nový titul.
Prostory, ve kterých probíhalo natáčení herců pro Beyond: Two Souls nebo rok staré PS4 technologické demo The Dark Sorcerer obsahovaly 64 kamer (36 T160s a 28 MX40s) a dokázaly zaznamenat pohyb 4 herců v prostoru o rozměrech 3m x 4m x 3m. Nově bude prostor rozšířen na 6m x 4m x 3m, ve kterém bude alespoň 8 herců snímat 76 T160s kamer, což jsou údajně jediné 16megapixelové kamery na světě.
Nabídka pozice popisuje spolupráci se třemi hlavními animátory (perfomance capture, body animation, face animation) a že to s novým titulem Quantic Dreams myslí naprosto vážně dokládá nutnost nejméně patnáctileté zkušenosti v branži a tříleté na pozici režiséra.
Připomeňte si, co před rokem dokázali Quantic Dreams vymáčknout z PlayStationu 4 (demo běželo v reálném čase) a pojďme společně doufat, že nový titul bude alespoň stejným dílem hra, jako film.