Zpět na článek

Diskuze: Nové spekulace o příští generaci PlayStation

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

leco77
leco77
Level 1 Level 1
6. 4. 2018 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vrzalík: ono to je vždy naopak... Dělá se ta nejlepší verze a na ty horší HW se jen osekana ji textury a podobně... Nebo myslíš, že prvně udělají hnusně textury a pak je roztáhnout na 4K? :-D to by nedávalo vůbec žádný smysl. Degradovat grafiku jde lehce, ale zlepšovat už tolik ne

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sstrider: Proč by tam proboha dávali vodní chlazení? Pro konzoli nedává nejmenší smysl, už jen kvůli ceně...

Vrzalík
Vrzalík
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo by dobré, kdyby na PS5 šly všechny hry na PS4 ( zpětná kompatibilita), ale zároveň aby nově vycházející hry nebyly tlačeny, že musí chodit také na PS4. Protože nová PS5 bude o dost výkonnější než PS4 Pro i Xbox One X, pokud tam budou ty komponenty, o kterých je zmínka v článku. Pokud tedy budou vznikat ty samé hry na PS4 Pro, Xbox One X a PS5, tak nehrozí, že uvidíme nextgen grafiku, protože ji bude předešlá generace brzdit. PS5 dostane max lepší framerate a detailnější textury, ale graficky ta hra bude dělaná na PS4 Pro, Xbox One X. Doufám, že to tak nedopadne.

Cuba Stromek
Cuba Stromek
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me dává docela smysl varianta od Masarky ve slipech.

Jako čerstvý majitel Pro bych se ani nijak zvlášť nezlobil. Mám několik možností... Buď ho můžu prodat za relativně ok peníze a zbytek doplatit (to kdybych byl netrpelivy) ale patrně bych rok, dva počkal na revizi PS 5.

Rovněž si myslím že bude kompatibilita mezi PS 5 a 4.

Spratekk CZ
Spratekk CZ
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
4. 4. 2018 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě to z pohledu hráče přijde naprosto zbytečný a neekonomický. Nechtěl bych si kupovat další konzoli pokud bych měl doma PS4 Pro třeba, abych pak zase šel kupovat všechno znova za přestřelenou cenu. Konzole za 15, hry za 2 litry, nový asesorýzy... sluchátka, ovladače, doky a kdo_ví_co_ještě, abych hrál hry lehce hezčí než jsou teď za cenu 30 tisíc plus mínus. Co se zlepší? Už teďka hry běžej 4k na silnějších konzolích. A FPS rozdíl mezi slabší a silnější konzolí vývojáři nedělaj. Pořád jsou tady locknutý fps. Takže pokud budou na trhu dvě konzole, tak novější nemá absolutně smysl, protože se z ní skoro nic navíc nedostane. Pořád to bude fps lock na vysokým rozlišení, aby si náhodou majitelé slabších konzolí nepřišli nějak v nevýhodě. Až vymřou PS4 a XBOX ONE a XBOX ONE S, tak možná. Ale to by musel MS a Sony dělat to co dělaj v applu a to zaseknout podporu, aby se prodával novej kus.

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
4. 4. 2018 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No,doufám že zlevní hry na Ps4

Vrzalík
Vrzalík
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No právě, už vidím, jak vývojáři dělají hru 2x. Jednu verzi pro PS4 Pro a Xbox One X a druhou verzi pro PS5. Udělají ji 1x a to tak, aby chodila na slabším hw a pak ji graficky přikrášlí pro PS5. Bohužel. Jen PS5 only hry budou stát graficky za to.

Swabator
Swabator
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 05:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony již zaregistrovalo nějaký patent na zpětnou kompatibilitu, takže by snad měla být. PS5 má smysl v momentě, kdy budou vydávat hry ve verzi přímo na ní, které nepůjdou na PS4 generaci. Dnes taky vývoj pro naše PS4 omezuje PRO. Dost mě zajímá, jaký použijí disk, chtělo by to alespoň hybrid.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že PS5 bude zpětně kompatibilní. Možná vyjde příští podzim a nedostatek nových her bude kompenzován tím, že ty staré (resp. ještě vycházející na PS4) pojedou lépe. Takové PS4 Pro na steroidech. Nic víc, nic míň. Kdo má doma ještě původní PS4 rád upgraduje, majitelé PS4 Pro počkají na hry, které už budou PS5 vyžadovat. To se ale možná stane až o rok nebo i dva později.
Tak a už tu křišťálovou kouli schovávám...

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
4. 4. 2018 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli uz jsou děvkity, tak nova generace prijde brzo, ale moc bych tomu neveril, protoze vykonove o moc silnejsi cenove donutna GPU, nez je v PS4 Pro brzo asi nebude a pokud tam daj jen novejsi CPU, tak by to zadny velky skok nebyl.

machaut
machaut
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě je asi nejdůležitější kritérium zpětná kompatibilita. Nechce se mi už po třetí kupovat oblíbené hry a hlavně nechci doma držet hromadu konzolí. Takže pokud nebude Playstation 5 kompatibilní s hrami ze čtyřky, tak tuto generaci určitě přeskočím.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 04:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Optimistický ... spíš depresivní... Teda pokud ta konzole nevezme i PS4 hry. Jinak na tu novou ještě dlouuuuho nešáhnu :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Snco1301: To, že Sony vydalo nějaké PR vysvětlení proč nechtějí zpětnou kompatibilitu neznamená, že klidně neudělají otočku o 180 stupňů. Jediný důvod proč jí teď nemáme je to, že by to bylo složité, což v případě PS5 platit nejspíš nebude.

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spratekk CZ: Prave z tohto dovodu sa MS rozhodol ukoncit generacie a robit inkrementalne updaty. Uz nebudu kazdu generaciu vyvijat novy system, nove ovladace a podobne ale bude to proste jeden ovladac ktory budu vylepsovat ale ten pojde na vsetkych minulych aj buducich "generaciach", bude jeden system ktory budu len updatovat takze vsetky hry ti stale pojdu a podobne.

Samozrejme jedneho dna pride doba kedy uz Xbox One S nebude stacit a vtedy ho proste odpisu, ale ked si zakaznik kupi novy xbox tak mu vsetko co ma bude fungovat aj tam. Takze nemusi kupovat nove ovladace, hry a podobne.

Dovod preco je backward compatibility (s 360kou a povodnym xboxom) taka dolezita je, ze v kombinacii s ukoncenim generacii budes moct uz naveky hrat vsetky svoje hry bez ohladu na to ci si ich kupil na xbox, xbox 360, One alebo nejaku buducu generaciu. Tymto ziskaju kompatibilitu teoreticky este lepsiu ako ma PC pretoze tam niektore hry na novych windows uz spustit vobec nejdu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
6. 4. 2018 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheSibep: Souhlas. Už jenom kvůli tomu je zpětná kompatibilita téměř jistá. PS5 bych nejspíše viděl na ještě výkonnější Pročko. Akorát nesouhlasím s tou architekturou. Prdnou tam nějaké custom Zenové APU s Vegou namísto toho Bulldozeru.

@leco77: Přesně díky tomu bývají mezigenerační hry tak hrozné na starší generaci.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych, že chvilku bude trvat, než vývojaři vyplodí ukázky na odhalení PS5, ale příští rok bych viděl jako odhalovací a 2020 to vydají.
2 Vrzalík: řekl bych, že přesně tak to dopadne, PS5 spustí zpětně hry z PS4/Pro.

Osobně PS4 generaci nepovažuju už za tolik významnou jako v době PS3/X360, už vzhledem k tomu, že se opět vyšvihlo na výsluní PC hraní. PS5 budu vyhlížet, ale už tu chybu jako s PS4 podruhé neudělám (koupě day one), leda že by vyšel must have titul ala Zelda pro Switch.
Vesměs jsem už víc jak rok na PS4 moc nehrál, snad až na pár restů. Zřejmě na podzim RDR2.

oleg.rusov@seznam.cz
oleg.rusov@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vrzalik: Zpetna kompatibilita tam jiste bude a Sony rozhodne nebude nikoho nutit delat hry i pro starsi konzole, ale vyvojari to stejne minimalne dalsi dva roky delat budou, nikdo neopustí mnohamilionovy trh jen tak.

sstrider
sstrider
Level 1 Level 1
5. 4. 2018 05:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obrázek pobavil...takový japonský panelák. Je ...podle mne jisté, že příští PS5 bude obsahovat vodní chlazení a zpětnou kompatibilitu. Pokud by vašla už letos, bral bych to jako unáhlenou reakci na Xbox one X...takové to nucené přistoupeení na hru- boj o nejvýkonnějaší konzoli na trhu. A cena? SSD disk?

Snco1301
Snco1301
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: PS (Sony) a zpětná kompatibilita ? Vždyť to přece sami hráči nechtějí. Byl tu na to i článek, kdysi.

Podle mě tak "brzy" po PS 4 pro je blbost vydávat novou generaci. Jen by tím nakrkli hráče, kteří si koupily právě PS4 pro.

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obrazok pobavil :D

Reklama
Reklama