Nové informace o chystaném God of War
Zní to absurdně, ale na to, že se God of War nezadržitelně blíží, toho o něm zase tak moc nevíme. Ta tam jsou doby, kdy nás vydavatelé zásobovali množstvím informací, po nichž jsme znali hotovou hru snad ještě dříve, než vyšla. Dnes musíme informace sbírat po střípkách. Několik málo informací tak padlo například v oficiálním podcastu přímo na stránkách God of War.
Účastnili se jej (mimo jiné) dva autoři, kteří za hrou stojí – Nate Stephens a Luke Berliner. Oba jsou zapojení do tvorby prostředí samotné hry, a právě zasazení se na žačátku vývoje poměrně lišilo. Ukázalo se, že autoři chtěli nechat předešlé hry za sebou i co do nerealistických věcí a novinka měla působit intimně a uvěřitelně. Nakonec si ale tým zvolil jinou cestu. Na ní je hra sice realistická, ale né příliš realistická.
Co se týče samotné hratelnosti, Nate Stephens prozradil, že God of War nabídne všech devět světů severské mytologie, stejně tak úrovně, které jsou pro sérii naprosto unikátní. Stephens v tomto ohledu vypichoval Cory Barloga: „Pro skvělý příběh potřebujete i neméně skvělé kulisy,“ řekl. Podle všeho bude na Krata čekat několik překážek, aby svou pouť neměl tak snadnou. Například vybuchující stromy. Jak budou zapadat do kontextu ale Stephens neprozradil.
Celý podcast si můžete poslechnout na kartě hry na stránkách PlayStationu. A pak už se můžete jen těšit, až God of War 20. dubna vyjde. My budeme u toho. Vy můžete být také. Stačí si hru předobjednat, například skrze eshop Xzone.cz.