Nové funkce PS3 ovladače využije i Full Auto 2
Bude rozhodně zajímavé sledovat, jak si vývojáři pracujících na titulech pro konzoli PlayStation 3 poradí s implementací pohyb snímající technologie, kterou nabídne PS3 ovladač. Vývojáři, jejichž tituly mají vyjít až v příštím roce určitě vymyslí, jak alespoň okrajově tuto technologii využít. S čím však přijdou týmy, jejichž tituly mají být k dispozici bud při launchi, nebo několik týdnů/měsíců poté? Názorným příkladem, jak se dá výše uvedená technologie do hry implementovat doslova a do písmene během několika málo dní, byla E3 2006 presentace PS3 titulu Warhawk, jehož vývojáři z týmu z týmu Incognito se o pohyb snímající technologii v PS3 padu dozvěděli nedlouho před E3.
Stejně na tom byli i vývojáři z týmu Pseudo Interactive, kteří pro společnost Sega chystají PS3 titul Full Auto 2: Battlelines. Ti se také o nových možnostech PS3 padu dozvěděli těsně před E3 2006, jak pro americkým magazín Consumer Electronics Daily přiznal mluvčí společnosti Sega of America John Coghlan. Na rozdíl od lidí z týmu Incognito se však vedení Pseudo Interactive rozhodlo po poradě se Segou s implementací a presentací využití pohyb snímající technologie nespěchat a na E3 2006 tak byl titul Full Auto 2 ovládán naprosto běžným způsobem. Až se však hra při launchi PS3, nebo příští rok na jaře (termín vydání ještě nebyl stanoven) objeví na trhu, tak určitě využití nové technologie nabídne. Coghlan bohužel neprozradil žádné podrobnější informace, takže zatím nevíme, jakým způsobem.