Nové Call of Duty odhalil balíček chipsů
Způsobů jak (neplánovaně) odhalit připravovanou hru stále přibývá. Vedle těch tradičních, jako jsou úniky skrze internetová fóra a sociální sítě ale stále existují ty spíše obskurní. Například připravované pokračování Call of Duty s podtitulem Black Ops Cold War (mimojiné) potvrdil balíček chipsů Doritos.
Na sociální síti Twitter se objevil snímek balení Doritos Chilli Heatwave, který je potisklý promo kampaní odkazující právě na další díl Call of Duty. Zakoupením potraviny mohou hráči získat krátkodobou výhodu dvojnásobku zkušenostních bodů a možnost soutěžit o roční verzi této výhody. Dle podrobnějších informací by akce měla začít 5. října, k oficiálnímu odhalení hry by tedy mohlo dojít někdy kolem tohoto data.
BREAKING: Call of Duty: Black Ops Cold War logo leaked via Doritos promotional material (via @ModernWarzone) pic.twitter.com/B63bX4P3Bj
— Call of Duty News (@charlieINTEL) July 26, 2020
I loňský díl s podtitulem Modern Warfare přinesl svou vlastní reklamní kampaň spojenou s Doritos. V České republice Doritos nepatří k příliš obvyklým produktům, podobné akce se místo toho objevují na plechovkách energetického nápoje Monster Energy. Ten nyní ve Spojených státech startuje kampaň spojenou s Halo Infinite. Získat můžete, překvapivě, zdvojnásobení zkušenostních bodů.