Nová identita spol. Codemasters - logo
Logo vyvinuté ve spolupráci s konzultační agenturou Branded a firmou Clinic má totiž podle potřeby vyjadřovat hravost, serióznost, vážnost, spolehlivost, inovaci a tak dále. Jak k tomu dodává Nicola Hewittová – šéfka marketingu v Codemasters – tak může logo vyjadřovat různé nálady podle toho, při jaké příležitosti je použito. Pokud je použito ve firemní literatuře a při jednáních, tak by nemělo být moc pestrobarevné, aby působilo sofistikovaně, seriózně, zkrátka obchodnicky. Pokud však bude logo použito ve hře, tak může být barevné, hravé, temné.
Pokud si teď říkáte, že je úplně jedno, jakým logem se daná společnost prezentuje, tak se napřed trošku zamyslete. Logo je poznávací znamení firmy, které je na vyšší úrovni, než třeba název sám. Důkazy můžete nají všude okolo sebe, na billboardech, v TV reklamách, prostě všude. Proto si firmy, dávají se svými logy takovou práci. Ony potřebují, abyste vy, jako potenciální zákazníci, poznali jejich produkty všude a za každých okolností a hlavně, abyste věděli co máte od produktu označeného specifickým logem očekávat. V případě Codemasters přichází nové logo v ten pravý čas, protože s vydáním trojice výše uvedených her dojde zároveň k završení první fáze několik let probíhající restrukturalizace, jejíž součástí byla i změna firemní strategie.