Nová generace boje v ringu eSports Boxing Club hlásí odklad předběžného přístupu
Když vývojáři z nezávislého studia Steel City přinesli první pohled eSports Boxing Club, málokdo věřil vlastním očím. Více než 100 licencovaných boxerů světové úrovně a příslib kariérového režimu založeném na rozhodování hráče byl pouze jedním z důvodů. Tím předním bylo grafické zpracování, jež ve společnosti pokročilého systému animací potvrdilo, že i menší tým může dnes nabídnout skvělou podívanou. Vše má ovšem svou cenu, a autoři proto oznámili, že na Early Access, který měl dorazit v létě, nakonec nedojde.
- Plánovaný předběžný přístup eSports Boxing Club se v létě nakonec neuskuteční
- Vývojáři chtějí více zapracovat na dílčích aspektech hratelnosti
Kromě rostoucího objemu práce je důvodem k odkladu podle zakladatele studia Ashe Habiba i to, že se vývojářům nedávno podařila získat další peníze pro financování vývoje. Jak navíc dále komentuje, po značném zájmu, který sklidila březnová a později i červnová E3 ukázka, je cílem studia především dostát vlně očekávání fanoušků sportu.
Habib se totiž nezapomíná připomenout, že poslední licencovaná hra z prostředí boxu vyšla před bezmála desíti lety. Tento fakt a zodpovědnost z něj plynoucí následně označuje za hlavní důvod nastalého odkladu, stejně jako toho, proč jsme zatím nic neslyšeli o datu vydání.
ESports Boxing Club bude dosud první hrou studia Steel City. Ve své finální podobě zamíří na PC a konzole současné i minulé generace.