Nová aktualizace pro Civilization VII přináší úpravy a nového Napoleona
Firaxis vydal rozsáhlou aktualizaci 1.2.5 pro Civilization VII, která přepracovává nejen mapový systém, rozhraní i herní rovnováhu.
- Aktualizace 1.2.5 přináší nový algoritmus pro tvorbu map, vylepšené uživatelské rozhraní a dva nové typy městských států
- Firaxis přepracoval i Napoleona, jehož schopnosti nyní přinášejí silnější bonusy v boji i diplomacii
- Hráči však zůstávají skeptičtí, hra má na Steamu jen 43 % pozitivních recenzí a kritika míří hlavně na systém měnění frakcí mezi jednotlivými érami
Strategie Civilization VII se dočkala aktualizace 1.2.5, která vylepšuje generování map, uživatelské rozhraní i herní rovnováhu. Studio Firaxis reaguje na kritiku hráčů, že mapa působila monotónně, a proto vytvořilo zcela nový algoritmus. Přidává i dva nové typy map: Continents and Islands a Pangaea and Islands, které mají přinést větší rozmanitost.
Vylepšení uživatelského rozhraní usnadní rozvoj měst: nabídka výroby je přehlednější, výnosy staveb lépe označené a tooltipy kompletně přepracované. Hráči tak mají jasnější přehled o tom, co stavět a jak efektivně rozšiřovat říši. Nově přibyly i dva druhy městských států: diplomatické a expanzivní, a úpravy strategické rovnováhy, které omezují přehnané bonusy a mění ekonomiku zlata, aby byla správa financí náročnější.
Napoleon se také dočkal přepracování. Jeho verze Revolucionáře i Císaře nyní přinášejí silnější bonusy při provokacích a sankcích vůči soupeřům. Navzdory rozsahu změn však reakce komunity zůstávají smíšené. Na Steamu má hra jen 43 % pozitivních hodnocení, přičemž hlavním problémem je stále neoblíbený systém „Age Transition“, který nutí hráče měnit frakci po každé éře. Firaxis ale věří, že série si své publikum časem opět najde.