Zpět na článek

Diskuze: Not enough Hatred

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 10. 2014 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leckie: Pššt, nekaž mu to, on si tu zvedá ego.

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
24. 10. 2014 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je ale zvláštní že Zdeněk nedorazil do Hpodu :-) No jo, vlastně práce :-)

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
23. 10. 2014 02:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes:
No já nechtěl být konkrétní, ty kulturní hodnoty jsem vztahoval na hry jako celek.

Na Hatred nahlížím ze dvou pohledů.
První, že se to prostě bude hrát podobným "starým" stylem jako brutal doom, tyrian, a podobné. Hra čistě o gameplayi. Zapneš a bezhlavě masakruješ, žádné dlouhé příběhové okecávačky, hratelné ukázky, scriptované pasáže, jen ten požitek z gameplaye.

Druhý pohled hra ukazuje "kontroverzní" témata. Já nevím ale nevidím na tom nic špatného právě naopak. Dneska ve hrách za nás určují to co je přes čáru vývojáři, publisherové a různé organizace za ochranu čehosi. Já si chci rozhodovat o tom, co je přes čáru svobodně ve hře podle své momentální nálady.
V hatred bude nejspíš čistě o tom pro někoho "pod čarou" ale alespoň nějaká taková hra bude.

@Vojta Dřevíkovský - redaktor: Nesouhlasím. Řekl bych že je to o individuálním přístupu každého jednotlivce. Člověk který upozorní šéfkuchaře, že s těstovinami díru do světa v téhle lokalitě neudělá a ať se pokusí soustředit na něco jiného spadá stále do škatulky „nornální člověk“ stejně tak 3 příklad jen je více kreativní.

@Vitian: Já je ale dokažu i pochválit. Zdeňkova nedávná recenze na Driveclub, Vojtův filmový vkus, nějaké zajímavé hry co hraje (vaillant hearts) ale pokud Napíšou nějakou sračku tak se ozvu a dám jim to sežrat.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
22. 10. 2014 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: komouse je treba taky ignorovat, samozrejme.

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
22. 10. 2014 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„nacikluci a ruzne fasounske spindiry se musi rezolutne ignorovat“

Proč ? Mají právo na svůj názor, pokud s ním nikoho přímo neohrožují. Navíc v tomhle konkrétním případě je to jednak sporné za další i kdyby ve svém volném čase dělali nepořádek, účastnily se nelegálních demonstrací a při první příležitosti se prali nesnižuje to jejich zásluhy na vytváření nějakých kulturních hodnot - hry.

„nemluve o takove jednorozmerne zbytecnosti jako je hra, ktera se vyziva v nasili jen a jen pro ono samotne nasili“

Definuj co je zbytečnost. Ukaž mi jednoticí prvek díky kterému můžeme o Hatred říct že je zbytečná. Nehledej ho, on žádný takový neexistuje. Všechno je to totiž o subjektivním pohledu každého z nás, co nás baví, čeho jsme už přehraní a kam chceme aby se herní průmysl v budoucnu posouval.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
22. 10. 2014 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kluci, tady nejde o pravicove nebo levicove smysleni, tady jde o kontext a zmrdstvi. politicka korektnost je mi ukradena, ale nacikluci a ruzne fasounske spindiry se musi rezolutne ignorovat. nemluve o takove jednorozmerne zbytecnosti jako je hra, ktera se vyziva v nasili jen a jen pro ono samotne nasili. to je zasadni rozdil proti ostatnimu nasili v "normalnich" hrach.
je 21.stoleti a takove retro jako jsou nackove, rasisti, homofobni buzny a podobni bigotni picusove by se s tim meli proste vyrovnat

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Už skonči prosímtě, tobě nemá cenu cokoliv vysvětlovat, ty máš díky svému jednoduchému pohledu na svět jasno a díky své nízké inteligenci nejsi schopen na problémy nahlížet z jiného úhlu.

SOUDRUH_STALIN
SOUDRUH_STALIN
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Problém je, že jako prznění dětí se počítá i dobrovolný styk se čtrnáctiletou.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ander: Ano, srovnávání homosexuálních vztahů s pedofílií a logická kravina typu "slippery slope", konečně je trojice stupidních anti-LGBT "argumentů" kompletní. Možná to nevíš, ale je docela podstatný rozdíl mezi dobrovolným vztahem dvou dospělých, svéprávných lidí a przněním dětí.

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Protože jsme byli několik staletí perzekvováni křesťanstvím, zavrhli jsme polygamii a převzali jsme od ní vzor pro správnou ideální rodinu v posvátném manželském svazku ? :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew: Nebo se mu budou smát kvůli tomu, že má divný nos, nebo nadváhu, nebo špatně vidí, nebo má levné oblečení, nebo nemá smartphone, atd.
Navíc je to problém co se časem vyřeší sám. Až nebudou děti z homosexuálních párů nic nového a "nenormálního" tak nebude důvod k šikaně. Je vtipné, že tenhle důvod téměř vždy uvádí odpůrci adopcí LGBT páry, ale je to problém který existuje právě kvůli nim (těm odpůrcům).

Proč by proboha heterosexuálové měli dělat pochody? My máme všechny práva a výhody co si můžeme přát, my nejsme ta méněcenná a opovrhovaná skupina. Snad každá menšinová skupina si svoje práva musela "vyřvat" a LGBT není žádná vyjímka. Až je budou mít, tak bude klid.

Sakra, koukám že Silesian mě předběhnul :D

@Lukas88: Ty mě nechápeš, já jsem pro zpřísnění podmínek pro imigraci, teď nám sem právě proudí ta méně inteligentní část středního východu, ale nevidím důvod proč kompletně zavřít hranice a už vůbec ne proč zavřít hranice jenom lidem ze specifickou vírou, nebo místem narození.

Příroda taky zařídila, že se homosexuální chování bude objevovat (a to nejen u lidí), nemáš žádný důkaz, že z děcka nevyroste normální člověk (homosexualita není něco co se člověk naučí), a to posmívání už se tu řešilo.

LPK
LPK
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom homosexuál řeší homosexuála. Hetero řeší opačný pohlaví.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Meh, stejně se mi nejvíc líbí jak brojíš proti předsudkům a nesnášenlivosti a pak víceménně označíš "buzeranty" a muslimy za zlo, které by se mělo potlačit :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Tady už ani bůh nepomůže...

Ale když se na to podíváme ze světlé strany, aspoň to není hádka PC vs. konzole :D

@Lukas88: Proti nacionalistům není třeba šířit nesnášenlivost, vy to zvládáte v pohodě sami :D

8bit
8bit
Level 1 Level 1
20. 10. 2014 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnnyBane: všecny ty zajímavé argumenty jsou vysvětleny a co se týče toho vzhledu autorů, tak je to prostě OBVIOUS když vidím takovýho člověka, obcházím ho obloukem, když se mi čas od času "povede" s takovým člověkem mluvit, tak si vždy řeknu "proč já blbec ho raději neobešel?!"

A teď k nějakým protiargumentům ze strany zastánců hry/traileru/autorů.

Tito zastánci se většinou skládají ze dvou typů, jedni jsou zbytečně moc tolerantní a nechápou a nikdy nepochopí proč vlastně je celá tahle věc špatně.

A co se týče toho druhého typu, tak to jsou lidi, kterým se to líbí a nepříjde jim to nevkusné a nebezpečné. Tito jsou ještě hloupější než první typ a zároveň jsou potencialní hrozbou pro společnost a nejsou fyzicky schopni pochopit, že myšlenky ve směru, kterým se ubírá trailer, jsou čisté zlo.

Takže v podstatě pokud někomu nepříjde Zdeňkův článek dostatečně oduševnělý či bohatý na argumenty, pak tito spadají do výše zmíněných dvou skupin a nemá absolutně žádnou cenu s nimi o tom jakkoli debatovat.

sweat55@seznam.cz
sweat55@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně s komentářem celkem souhlasím. Je ale dost možný, že nám vývojáři ukázali jenom ''něco'' a ta hra bude nakonec dost odlišná. Nedávno jsem četl o restauraci pro ''kanibaly'' a nakonec šlo o vegetariánskou restauraci s cílem se zviditelnit. Což se prý povedlo. http://www.novinky.cz/koktejl/210757-kanibalisticka-restaurace-byla-podvrh-stoji-za-nim-vegetariani.html?TB_iframe=true&height=650&keepThis=true&width=850

spoock
spoock
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty vado, tenhle kousek bych cenzuroval. Vydržím hodně, ale tohle už je dost silné kafe.

retro@ballgag.cz
retro@ballgag.cz
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někdy se rozčiluju, že jen přebíráte cizí zprávy. No pokud tohle je jeden z mála pokusů napsat něco vlastního mimo recenze, tak už se rozčilovat nebudu.

Krásná zpráva agente Zdendo! Pasáž plná jmen vývojářů a spolků mi připomíná leckteré praktiky použiváné... Ještě na konci mohla být zmínka o LGBT komunitě a jak jí to uráží (nebo bude urážet).

Podle toho co píšeš, tak bys uvítal "povolenky" na vývoj her. Každý by musel nahlásit své názory na různé témata (náboženství, migrační politika, tolerance sexuální orientace) a téma hry. Poté komise v čele se Zdendou by zasedla a vyřkla ortel, zda tito lidé mohou takovou hru vyvíjet.

IMHO sympatizace s jakoukoliv organizací nebo hnutím není nic špatného, pokud je vše v mezích zákona. Žádnou takovou informaci jsi ovšem nepotvrdil.

Navíc podobné hry tu jsou už léta a nikdo se nezajímal, kdo za nimi stojí. Viz třeba Manhunt, Postal, GTA, .... Spíš to vypadá na trapnej pokus o senzaci.

Ještě k textu:

"Rozdíl spočívá v tom, že pokud budete systematicky vyvražďovat město v GTA, začnou vám jít po krku policisté a hlavní část hry – příběh – se v tu chvíli stává nehratelný."

^ tohle bohužel není pravda Zdendo. Viz Rampages, Kill Frenzy, Gouranga v různých dílech GTA.

"Osobně mi je jedno, co si kdo myslí, jaké prosazuje názory…"

^ tohle v následujícím odstavci hned popíráš

:( sorry retro

LPK
LPK
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No. Tak trochu té hře rozumím. Lidi jsou stejně jenom špína.

No. Možná je to hra, kterou navrhla EU pro sledování lidí.

Třeba.

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leckie: Jo, je pořádku že hra tě nezaujala v pohodě že si třeba nekoupíš. Problém je, že někteří by jí chtěli dokonce zakázat. Autor článku dokonce argumentuje vzhledem vývojářů což je tedy hodně absurdní.

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Greca: Ano a to je dobře. Ono to totiž nikdy nebylo a nejspíš ani nikdy nebude o tom že odpůrcům her šlo někdy o skutečné "blaho" pro děti. Ti odsuzují hry jako celek. Jsou to nejspíš lobisté jiných kulturních médií jako knihy, filmy, hudba a logicky chtějí "odpovědnost" hodit na nejmladší médium.

Uděláte střílečku - podle nich vedete děti k násilnickému chování.

Uděláte nějakou nenásilnou hru - Vedete děti k tomu sedět doma na prdeli nehejbat se, místo toho aby venku sportovali a hráli si se skutečnými dětmi.

Uděláte nějakou trendy multi-kulty socialní hru - Ukazujete dětem nereálný obraz společnosti, díky kterému se může dítě stát důvěřivé a ignorovat některé hrozby vycházející s naší reálné společnosti.

Tyhle ochránce morálky a kdejaké organice je třeba ignorovat, stejně tak, jako ony ignorují hry a pozitiva vyplývající s hraní her.

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kvok: Samozřejmě, vypadat musí jako Vojta Dřevíkovský, musí mít kostkovanou košili a při rozhovoru musí házet úsměvy na každou stranu. a nejlépe objímat nějakého muslima z vývojářského týmu a glorifikovat jeho zásluhy :-)

Greca
Greca
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Člověk se pořád snaží okolí vysvětlovat a vyvracet veškeré studpidní názory o propojení videoher a vzniku násilí, a pak se ukáže skupina ultrapravicových vývojářů, který vztyčí obří prostředníček veškeré snaze.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Hele, ty jsi nespecifikoval, že to musí být dobrý důvod :D

Reklama
Reklama