Next-gen Ghostbusters oficiálně
Na začátku letošního roku se vynořila spekulace, že slovinské studio ZootFly kutí na novém Xubl enginu titul s motivem populárních Krotitelů duchů, v originále Ghostbusters. Na serveru YouTube se tehdy objevila tech-dema, která vyvolala na novoroční poměry vcelku solidní euforii. Hned o den později však přišli vývojáři s oficiálním stanoviskem, že na hře se do té doby pracovalo, ale kvůli licenčním problémům musely být práce pozastaveny. O další měsíc později si jeden z filmového týmu Krotitelů, Dan Aykroyd, pustil pusu na špacír a povyprávěl o tom, že na hře se stále pracuje, ale podle všech indicií za ni nestojí ZootFly, nýbrž někdo úplně jiný.
Právě dnes už svět konečně dostal odpovědi na všechny nevyřčené otázky, takže hned zkraje můžeme potvrdit, že hra vzniká v Terminal Reality za přítomnosti Vivendi jakožto distributora. Ghostbusters budou oficiálním titulem s podporou filmové licence, půjde nejspíše o 3rd person akci a vžijete se v ní do role Raye Stantze a Egona Spenglera. Příběh hry se odehraje v roce 1991, tedy dvě zimy po událostech druhého filmového dílu, kdy oba zmínění krotitelé plynule navážou na populární duchařskou akci okořeněnou jejich specifickým humorem. Kromě vyjádření výtvarného režiséra, Drewa Hawrotha, že se v Terminal Reality snaží vytvořit plnohodnotný titul právem patřící do série Ghostbusters, se na stránkách časopisu PSW objeví ještě detaily ohledně zbraně, prostřednictvím které členové týmu lovili duchy. Zbraň bude v základu fungovat stejně jako ve filmu, ale postupně ji budete moci využívat jako brokovnici, nebo cosi, vystřelující protonová torpéda. Ghostbusters jsou ve vývoji pro platformy PS2, PS3, X360, Wii a PC, na screenshoty a alespoň přibližné datum vydání netrpělivě čekáme.