Netrpělivě očekávaný horor Routine se blíží
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Netrpělivě očekávaný horor Routine se blíží

Netrpělivě očekávaný horor Routine se blíží

Jiří Bigas

Jiří Bigas

1. 11. 2016 11:44 2
Reklama

Jestliže se vám líbil sci-fi survival horor Alien: Isolation od studia Creative Assembly se svou retro-futuristickou analogovou stylizací, určitě víte, že studio LunarSoftware už hezkých pár let pracuje na nadějné hře Routine. Po několika odkladech je, zdá se, vydání konečně na spadnutí.

Avizují ho alespoň samotní autoři v nejnovějším traileru, který se přes noc objevil na internetu. Routine je first person survival horor, který vás vezme na opuštěnou měsíční základnu, jejíž podoba odpovídá tomu, jak si budoucnost lidé představovali v sedmdesátých letech. Odkazy na Vetřelce jsou tak jasně patrné. Paradoxní je, že autoři Routine přišli s tímto nápadem dříve, než se stal tak populárním. A jejich first person sci-fi horor dnes bude čelit mnohem větší konkurenci než před lety, kdy byl oznámen. Snad to čekání stálo za to a naděje nevystřídá zklamání.

Vaším úkolem bude jako obvykle pátrat po odpovědích na otázky, které zahalují celou situaci. Jste totiž vrženi do zcela neznámého prostředí a nevíte mnoho o tom, co můžete ve hře čekat. Nový release date trailer slibuje pořádnou porci strachu a napětí. Hra vyjde na Steamu příští rok v březnu. Původně autoři chtěli stihnout vydat svůj titul do konce roku, ale nakonec se rozhodli nic neuspěchat, protože by dost pravděpodobně skončili v pro ně devastujícím období vánočních slev, jak sami říkají.

Vývojáři doufají, že nám video ukrátí čekání a současně poděkovali všem fanouškům za trpělivost a neutuchající podporu během uplynulých let. Neuvěřitelně je podle jejich slov motivovalo číst milé vzkazy od hráčů navzdory tomu, že vývoj trval o tolik déle, než se původně čekalo. Do vydání hry se máme dočkat ještě několika updatů. Na ten aktuální jsme totiž museli čekat od prosince 2015, za což se autoři rovněž hráčům omlouvali.

LunarSoftware je malé nezávislé britské studio, které tvoří jen čtyři lidé. Routine bude jejich debut. Hra slibuje dva odlišné konce, permadeath mechanismus, nelineární hratelnost, vylepšování a úpravu nástrojů a žádný HUD. Podobně jako ve Vetřelci se budeme nebezpečí hlavně vyhýbat, skrývat se před ním a utíkat. Na obranu dojde podle všeho jen v krajním případě.

Titul byl oznámen už v polovině roku 2012. Později prošel Greenlightem a původně měl vyjít do konce roku 2013. Více informací o hře samotné a jejích autorech najdete na oficiálním webu Routine a studia LunarSoftware.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama