Zpět na článek

Diskuze: Nepřátelé her II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SmaRtFoX
SmaRtFoX
Level 1 Level 1
9. 9. 2008 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

klidek pohoda je to vul a to nam staci

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď jsem pochopil důležitou věc. Těm lidem, jak správně poznamenáno, je uplně jedno co se děje mimo Ameriku, protože jsou to američani. Tady ty jejich řeči se vztahují jenom k jejich národu, proto to nám připadá nesmyslný. V americe jsou na tom lidi duševně trochu jinak než my, trochu hůř(pochopitelně ne ti z velkých měst, ale středozápadu atd.) . Viz střílení do aut. Tohle napadne tak maximálně jednoho Evropana ze všech. Ale v americe, kde se dají koupit a držet zbraně mnohem lépe než kdekoli jinde je to prostě jinak. Jejich obava z chování k ženám taky vychází z toho, že ženy mají např. volební právo -+ 75, kdežto i u nás je to už 90. Souvisí to i se strachemo korektnost viz černoši a jejich vysloveně čerstvá rovnoprávnost. S jednoduchostí lidí taky souvisí fakt, že milují svoje bezpečností složky, zvláště po 9/11/01. A politici nemůžou přehlídnout tuhle možnost jak se navézt do zabíjení policajtů a tak si zvýšit svoji prestiž.

tvitu
tvitu
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak to je pojeb samej amik :D jako by jim nestacilo strkat nos jinak uz musej i do her

Yojimbo
Yojimbo
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, na druhou stranu bych docela souhlasil s tím, ze by lidi, co dávají hrám věkové hodnocení, měli hrát celou hru a ne jenom prezentaci. Samozřejmě, že to je jen volební tah, jak se ukázat v dobrém světle všem rodičům, ale já, kdybych byl jako rodič a vůbec se nezajímal o videohry, tak bych klidně mohl vybrat hru jen podle obalu a dám příklad, kdyby byl třeba právě American McGee's Grimm byl hrou prodávanou s krabicí v obchodě a producenti hry by se rozhodli, že jí potřebující protlačit co nejvíce lidem, tak by na obal dali nějakej roztomilej obrázek, kterej vůbec neznačí, že ta hra je "strašidelná" a lidem, co dávají věkový rating hrám by mohli ukázat jenom nějaké mírumilovné pasáže. Já bych pak svému synáčkovi/dceři koupil hru a říkal si jaké to bude pěkné, jak si moje dítě zahraje pohádku, kterou jsem mu vyprávěl před spaním a jak z té pohádky bude mít ještě lepší zážitek, no a po rozbalení přijde zděšení, že ta hra vůbec není taková, jakou jsem si jí představoval a tak ztratím důvěru v onu ratingovou společnost. Myslím, že tento zákon není vůbec nepřátelský vůči hrám, spíše naopak, protože když někdo ztratí důveru, tak ty hry přestane kupovat, což znamená pokles prodeje. Obnovení důvěry = zvýšení prodejnosti a ještě jsem neslyšel, že by zvýšení prodeje někdy hernímu průmyslu uškodilo. Pokud tedy Sam Brownback provedl jen toto, tak bych ho rozhodně nepovažoval za nepřítele her. Co se týče těch ostatních, až se za takových dvacet let objeví něco nového, na co se bude moci svádět všechna špína lidstva a hry už se dostanou do stádia třeba jako filmy, tzn. ne každá hra musí být zvrácená, nemravná a nevýchovná, tak se jenom posadím, možná ještě v hlubinách nekonečného internetu najdu tento článek a zasměju se.

JAN.VAVRINA@seznam.cz
JAN.VAVRINA@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj proč nemají rádi hry???prasáci!!:-)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

re: ddratm

To se dostavame nekam uplne jinam. Problematika je to slozitejsi a rozhodne ne tak jednoznacna a nekam se dostat by bylo obtizne.
Spise bych se vratil k puvodni myslence, ze hra z zadneho premyslejiciho cloveka vraha nevychova.
Kdyz clovek chce zabijet, tak si cestu a zaminku najde.

Soul_CZ
Soul_CZ
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim cemu se kdo divy - sou to americani. ale stejne nejlip to sedi od nemcu, ti taky porad krytyzuji, napr. krev ve hrach - rozpoutaj dve svetovy valky a ted budou zakazovat krev ve hrach - ja vim dnesni nemci je uz asi trochu neco jinyho nez v ty dobe, ale je to zajimavy slyset to zrovna od nich

Monty.montak
Monty.montak
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul_CZ Při vší úctě, tohle je názor, který ve ztichlé putyce zazní do prázdného pulitru od desátého piva.

Soul_CZ
Soul_CZ
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monty.montak proc myslis? co se ti konkretne u toho neliby?

Suril
Suril
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul_CZ Řekl bych, že na to názoru se mi nelíbí to, že je značně zastaralý. Jak jsi sám podotkl " dnesni nemci je uz asi trochu neco jinyho nez v ty dobe" . To mluví samo za sebe a je naprosto pokřivené hledět na Němce tak, jako že oni za to můžou a neměli by mít právo mluvit o něčem takovém... Ano, nesporně za obě války můžou Němci jako národ, ale neměli bychom je, ty dnešní, odsuzovat, že to jsou oni, kteří za to můžou

Soul_CZ
Soul_CZ
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul_CZ souhlasim s dawe01 - oba komentare, a to s tema carkama atd. je jen o zvyku, kdyz pisu s nema tak mi to de fakt pomaleji, ale da se zvyknout

hejno
hejno
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monty.montak hihi

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul_CZ ten gramatyk...

Soul_CZ
Soul_CZ
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grympy kdyz si chces vsimat chyb, tak zacni u sebe - GRAMATIK se pise s mekym

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul_CZ tak hlavně se píše gramatika...ale to nic...do maturity se to naučíš...tvůj názor je tak jak ho taky prezentuješ je nesmyslnej...proč, nemá cenu rozebírat...stačí si ho znovu přečíst...navíc sám sebe popírá

Soul_CZ
Soul_CZ
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grympy ... co k tomu dodat

Soul_CZ
Soul_CZ
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grympy 50% lidi pise bez hacku a carek, protoze to je rychlejsi, kdyz ses 100 let za opicema tak za to jini nemuzou - a ten svuj komentar sem myslel jako takovou blbou zajimavost - nemuzes to brat hned vsechno vazne

Suril
Suril
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul_CZ Neřekl bych, že psaní bez háčků a čárek je rychlejší... spíš naopak. A pokud, tak bych spíš řekl, že ten kdo to dělá, je 100 let za opicemi. Ale protože se snažím nikoho neurážet, tak to neřeknu.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Glen Beck mele nesmysly. Lidske dejiny jsou posete valkami a zabijenim. Prvni svetova nebyla tak UPLNE prvni. Co mel z dejepisu? Lidi nemusi nikdo ucit zabijet. Zabijaci se neinspiruji hernim prumyslem (no, lehce rezolutni prohlaseni, nekteri primo tvrdi, ze to udelali protoze to videli v GTA, ale tak na neco to svest musi), to herni prumysl se inspiruje zivotem.
Tady sahnu asi po Rambovi, ktery v poslednim dile rekl moc hezky:
"When your pushed killing is as easy as breathing".

Zajimalo by me, az nekdo spacha vrazdu a rekne, ze to udelal protoze to mohl udelat v Godfather 2, zakaze nekdo nasledne i film? A knizku?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
30. 8. 2008 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl When you're pushed,... ne?

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Aaaa, sakra, mas pravdu...
When you're pushed, killing is easy as breathing.
Nejdriv jsem si na to nemohl vzpomenout, tak to kopiruju z anglicky stranky, predpokladaje, ze to tam maji dobre... a nemaji :)
Diky.

ddratm@gmail.com
ddratm@gmail.com
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Lidi nemusí nikdo učit zabíjet? Chceš říct, že kdyby tě někdo jako vojáka základní služby, poslal bojovat někam tisíce kilometrů daleko, se slovy, že tak nejlépe ubráníš vlast, okamžitě by jsi mněl instinkty zabijáka? Takhle se totiž cítili Američtí vojáci za první světové. Z relativně dlouhého míru a prosperity jsi najednou vržen do jatek, které nechápeš a máš zabíjet lidi, kteří ti nikdy nic neudělali.

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
30. 8. 2008 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ddratm@gmail.com Hm.... no vis... co jsi mel z dejepisu? Prvni svetova valka byla nasledkem jine valky. A ze se do toho primichali i americiani... no boze. Oni taky nejsou svaty a mali za sebou uz nejakou valku. Ted jsou agresory vuci iraqu, za chvili vuci iranu. Rekni mi jasne, armadu cvicis proto, aby ti kladla moralni pozadavky nebo aby strilela? Protoze moznost 2 je spravne. A jestli senator ma takovyhle kydy, at si nejdriv zamete pred vlastnim piseckem...

ddratm@gmail.com
ddratm@gmail.com
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Tak to jsem nepochopil. Byla v mém příspěvku nějaká analýza vzniku 1. SV? Byla tam nějaká oslavná hesla americké angažovanosti ve válkách? Hodnotil jsem snad výroky nějakého senátora? Jediné na co jsem se snažil reagovat, bylo, že se z obyčejného člověka, vytrženého ze všedního a poklidného života, nestane přes noc stroj na zabíjení. Lidé, kteří toto dokážou, procházejí systematickým a intenzivním drilem několik let a stejně má většina z nich po prožitých bojích, doživotní traumata.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ddratm@gmail.com Lide maji zabijeni v krvi. Tak to proste je. Nekdo to v sobe ma, nekdo mene, nekdo hrde prohlasuje, ze by nikdy nedokazal zabit. Ale dokazal. Zabijime pro penize, majetek, lasku i nenavist. Velke casti lidi postaci dat do ruky zbran a rozkazat strilet a oni to udelaji.

Neziskal bych instinkty zabijaka, ja uz je totiz mam. I ty. I aqwarty, gygant, Pavel Dobrovsky i Glen Beck. Ve vyhrocene situaci se jiz kolikrat stalo, ze se civiliste chopili zbrane a instinktivne ji pouzili. Kdyz by Tebe a Tvou rodinu nekdo tydny mucil a Ty bys pak najednou mel v ruce nuz a dve sekundy na rozmyslenou, nepotreboval bys ani polovinu toho casu. Matka i bez rozmysleni zabije pro sve dite.

Boj o preziti je zakladnim instinktem kazdeho ziveho organismu na svete.

ddratm@gmail.com
ddratm@gmail.com
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Byl jsem na vojně a pochopil jsem, jak je těžké vychovat z dvacetiletých mladíčků základní služby vojáky, kteří by byli schopni zabíjet nepřátele, navíc v nějaké vzdálené válce. Proto vznikly profesionální armády, protože politici pochopili, že jen dobrovolnost a každodenní dril, udělá z lidí použitelné nástroje na zabíjení (tím je nechci nějak soudit) .
Myslím, že pleteš instinkt zabijáka a instinkt přežití dohromady. Matka nebrání své dítě instinktem zabijáka, ale instinktem přežití a zachování rodu. Je to jen obrana útokem. Osobně mi ale připadne lehkomyslné posuzovat situaci, ve které jsem se nikdy neocitl a doufám, že ani neocitnu.
Je to vždy stejné. Malé procento lidí – zabijáků, ovládne většinu, která se prostě mezi sebou zabíjet nechce. Bohužel, brutální násilí vždy zvítězí. Ať to byl milión mrtvých Tutsiů ve Rwandě, nebo desetitisíce mrtvých v občanské válce v Jugoslávii, vždy to byla neagresivní většina, proti naprosto nepochopitelné brutální menšině.

Adol1
Adol1
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl mas 100 procentni pravdu dejepisci spočitali že jenom od narozeni krysta (2000) bylo nejdelši mírovi obdobi na celim svete 30dni valku mame v krvi mi jako lidstvo

gygant
gygant
Level 0 Level 0
30. 8. 2008 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, to je pořádný výkvět.
Z těchle emancipovaných žen (Hillary) jde strach. Představte si, že ji máte doma... (i když, některým "chlapům" to tak asi vyhovuje). Můžete se pak tomu jinak praštěnému Clintonovi divit? To by mne zajímalo, co by jsme se od ní dočkali, kdyby se stala presidentkou USA (samozřejmě nejenom, pokud jde o nás, jako o hráče :-) S některými to naštěstí švihne jako s Tachecí, ale některé mají výdrž...

Jinak, bohužel, oni tihle odpůrci her mají nezřídka částečně pravdu. Protože však tématu nerozumí, tak pak páchají více škody než užitku. Nejhorší jsou pak ti militantní, kteří hrám nerozumí VŮBEC, ale mají striktní názor a propagují ho hlava nehlava. Jsou to ambiciózní hlupáci, tak jak je vidíme všude jinde v jiných oborech.

Pokud pak jde o hry; pokud vycházejí hovadiny typu "25 to life", pokud se budou výrobci her snažit prodat své blbé hry pomocí lákadla pro "vnímavé" v podobě zbytečných násilných či sexuálních scén, tak to budeme mít těžké. Koho láká hrát za dealera, který střílí policajty? Nechápu, ale bohužel jich je asi dost. A jak ukazuje i recenze této hry na hrej, čtenáři jí dali i slušné hodnocení, a hru si zřejmě užívají... Mne neláká ani tato hra, ani toto téma, ani nepochybně lepší GTA. Já se s hrdinou takové hry prostě neztotožním a tudíž mne hra nemůže bavit. Jenomže on je to odraz kultury naší doby, kdy mnoho lidí u nás glorifikuje idioty, kteří se třeba předhánějí na silnicích a ujíždí policajtům, točí si na video průjezdy vesnicí v jeepu a pak se vysmívají policajtům... Blahopřejí grázlům, kteří ukradnou dodávku peněz...

Násilí, složitá morální (a třeba i lákavě "zlá") rozhodnutí, stejně jako sex, lze do hry aplikovat umně, jenomže to chce skill, a ten některým vývojářům chybí.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant "Z těchle emancipovaných žen (Hillary) jde strach. Představte si, že ji máte doma..."

Zrovna vcera sem se znovu koukal na Americkou krasu...a prave manzelka spaceyho naplnuje presne mou predstavu az prilis emancipovane zeny...tohle bych doma fakt mit nechtel. zblaznil bych se z ni.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
1. 9. 2008 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno Jasně. Ono, ať to nevyzní z mé strany špatně, žena může být schopná, může být silnou osobností, může dělat mužské povolání, může hrát fotbal, může mi velet v práci, ale MUSÍ zůstat ženou. Tyhle bezpohlavní ženy, které žijou jen svou kariérou, a na ženství jim nezbude čas, jsou děsné.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Vim presne jak to myslis a plne souhlasim.

Slipknot4ver-Rasputin
Slipknot4ver-Rasputin
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant naprosto souhlasím..osobně mě taky nikdy GTA serie nedachla ikdyž to je určitě zábavný titul..

Reklama
Reklama