Na Worms pracuje jejich duchovní "taťka"
Minulý týden jsme informovali o projektu Worms: Revolution a nyní přinášíme novinku, po níž se na nové červíky možná začnete více těšit. Pracovat na nich má totiž jedna z vůdčích osobností původního Teamu 17.
Duchovní otec značky Worms Andy Davidson se za vývojářský stůl vrací po mnoha letech strávených ve vývojářské exilu mimo Team 17 a mimo Worms. "Kdysi jsem Team 17 opouštěl s pocitem, že jsem nedosáhl všeho, co jsem si předsevzal. Avšak profesní důvody mě nutily odejít," tvrdí dnes Davidson ve svém prohlášení. "Až nyní sem si přišel poškrábat své tvůrčí svědění, které mě už čtrnáct let otravuje," dodal.
Team 17 potvrdil, že Davidson pomůže nejen rozvinut již stanovený koncept nových Worms, ale obohatí jej také o vlastní myšlenky, které se mu při tvůrčí hibernaci nahromadily v hlavě.
Stále však nevíme, jak noví Worms budou vypadat a jak (či zda) se budou od starších dílů lišit. Davidson alespoň pochválil současný stav enginu hry. Zejména prý perfektně zvládnutou fyziku. Prohlásil dokonce, že je tu potenciál pro skutečně zásadní hru v celé historii značky.
Andy Davidson z Teamu 17 odešel někdy na přelomu let 1998 a 1999, kdy studio dokončovalo díl Worms: Armageddon. Kromě Worms se podepsal pod dvěma úspěšnými amigáckými akcemi Alien Breed a Project-X.