Zpět na článek

Diskuze: Na PC verzi God of War pracuje méně známé studio Jetpack Interactive

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 10. 2021 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna to hraju, opožděně jak jinak a i na obyčejný PS4 bez 4k je KRATOS nejlepším videoherním modelem (čti 3D modelování) in the bussiness. Ani SNAKE, ani propracovaný modely z MORTAL KOMBAT, ani VALVE, ani QUANTIC DREAM. Jedinou konkurencí je SAM BRIDGES PORTER, ale ani on nemá vychytávky typu SUB SURFACE SCATERING, čili průhlednost kůže (materiálů) v závislosti na její tlouštce a postavení světla, většinou ukazováno na ušních lalůčcích. Každé KRATOSOVO photo (mode) vypadá jako CGI 3D render. PCčkáři se mají na co těšit, a 4K a unlocked framerate je třešničkou na dortu, sám jsem zvědav na reakce PC hráčů.

A samozřejmě celá koncepce "vidět hlavního hrdinu "krutopřísnýho arcade řezbiče" z pohledu někoho jiného, a to ATREA (syna), nehorázně převrací celej systém arcade, brawl, beat em up her, úplně někam jinam, dodává hloubku postavám, aniž by se z toho stala zasraná vyměklá dojička na slzy.
KRATOS je otec roku, jakého by potřebovala spousta "so called" mužů.

Hraní předchozích dílů pro pokračování není nutné, ale hutně míchá atmosférou, právě proto, že vy víte KDO KRATOS JE, zatímco ostatní všechny NPC ve hře JEN TUŠÍ. To jak se před synem drží na uzdě, je úžasné..... ale samozřejmě neudrží se pořád.

Reklama
Reklama