Zpět na článek

Diskuze: Multiplayer na Win 10 zůstane zdarma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Davidus
Davidus
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych si koupil tu platformu Assassins creed a pustil na tom hru windows 10 a hrál to na logitechu od Gamepadu...

(asi jsem si ten výklad vyložil špatně, co ? :D )

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Buycry: Jo takhle, já si tvůj komentář vyložil tak, že to vysvětluješ mě :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Buycry: A to je přesně to, co jsem říkal. Koukám, že sis nepřečetl všechny moje příspěvky. Bela tvrdil, že OS není platforma, což samozřejmě není pravda. Napsal jsem mu, že to není HW platforma, ale platforma to je.
Pokud se podíváme z pohledu her, tak přece nestačí jako platformu uvést pouze PC. Když je hra akorát na Windows, tak přece nepoběží na každém PC, ale pouze na PC s Windows. Tudíž u PC her je vhodné jako platformu uvádět operační systém. Už chápeš co chci říct?

bares69
bares69
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím o tom, že by se vůbec někdy plánovalo, že by bylo online hraní na WIN za poplatek a nepřipadá mi to ani technicky proveditelné. Není ani technicky proveditelné zabránit pirátění her...

Ale je hezky vidět, jak oznámení, že něco, co se ani neplánovalo, nebude, dokáže vyvolat paniku, jako by to mělo platit od zítřka. :)

Jinak poklona MS, že přestal WIN ignorovat, jako možná nejvytíženější herní platformu na planetě. :)

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@romando: Rozhodně nesouhlasím s tím, že Steam hry, co jsou i pro Linux, jsou převážně brak. Naopak mě docela překvapilo kolik z těch her, co rád hraji, jsou rovnou spustitelné. Další možností je případně Wine.

V čem ale vidím problém je, že se starším HW vybavením to prostě neběží tak dobře, jako na Windows... Pokles FPS je znát.

EDIT: Zapomněl jsem napsat k tomu cross-platformnímu hraní: Nejsem si tolik jist, že je to dobrý nápad u her, kde jedna či druhá strana může mít výhodu. Např. možnost snížit detaily, odstranit "trávu" či změna FOV.

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
7. 3. 2015 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bela: V tomto máš taktiež pravdu, HW je jednoznačne mimo nich, myslel som skôr OS. A áno, na Steame vychádza množstvo hier aj na Linux a ich počet čoraz narastá, ale tie čísla sú stále o dosť nižšie ako pri Windowsoch. Steam ponúka okolo 500 hier na Linux, čo je vážne dobré, ale na Windowsoch sa čísla pohybujú v okolí 4000. Dalo by sa polemizovať aj nad tým, že väčšina z tých 4000 Win hier na Steame sú braky. S tým by som súhlasil, pretože Greenlight má vážne trhliny. Dostane sa cez to každá volovina.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
9. 3. 2015 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ajaa: Hlavně ignoroval a neprznil DirectX, že...

Buycry
Buycry
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: ještě to zkusím vysvětlit trochu polopatě :)

Platforma může být jak HW tak SW....HW platforma je třeba PC XO PS4 ....SW platforma může být Win, Linux, iOS, Android to jsou OS platformy... Javu .Net to jsou zase vývojové platformy a pak zde máte webové platformy....těch rozdělení je spousta :)

Platforma je označení něčeho na čem mi daný produkt funguje nebo je vyvíjen takže to nemusí být čistě HW ale i OS atd.

P.S. tohle jsou jenom příklady těch nejpoužívanějších a na které jsem si vzpomněl :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@romando: Microsoft nemá monopol, je to akorát dominantní firma.

@Bela: Vždyť OS je přece platforma. Není to HW platforma, ale to přece neznamená, že OS nepatří mezi platformy...

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
7. 3. 2015 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bela: To máš pravdu, ale je najrozšírenejší a zahráš si na ňom 100x viac hier ako na Linuxoch a 1000x viac ako na MAC. Čiže, svojim spôsobom je PC Windows platforma ;) Minimálne drží monopol...

Buycry
Buycry
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: V pohodě asi to tak vyznělo :) Snad jsme docílili nějaké osvěty :)

Buycry
Buycry
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Mýlíš se, přečetl jsem to všechno. Jinak bych ani nereagoval :) Ale z toho co tu píšeš vidím, že to mnozí stále nepochopili, co vlastně platforma znamená, tak jsem ti chtěl pomoc s výkladem :) Připojil jsem k tomu i příklady a shrnul vše do jednoho příspěvku :)

Já ti rozumím od začátku, ale když někdo něco nechápe, tak je dobré zkusit trochu jiný výklad. Toho samého ale od někoho jiného. Samozřejmě poté jsou lidé co to ani nechtějí pochopit a jedou si tu svojí :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal: platform

Specific computer hardware, as in the phrase "platform-independent". It may also refer to a specific combination of hardware and operating system and/or compiler, as in "this program has been ported to several platforms". It is also used to refer to support software for a particular activity, as in "This program provides a platform for research into routing protocols".

Takže zase, z pohledu her jsou platformy konzole a kombinace PC + OS. Tudíž Windows PCčko je jiná platforma, než Linux PCčko.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Platforma - inak povedané skupina, ktorá má spoločné znaky.
Ja som delenie herných platforiem ponímal doposiaľ takto http://www.zive.sk/clanok/100583/vyberame-hernu-platformu-pc-xbox-alebo-playstation
Ak by PC a konzole boli jedna herná platforma, o akom multiplatformnom hraní by sa donekonečna hovorilo ?

Bela
Bela
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@romando: Monopol možno na OS, ale zvyšok SW a HW ide mimo nich. Navyše pri Linuxovej podpore zo strany Steamu nikdy nehovor nikdy.
A navyše medzi OS a platformou je zásadný rozdiel. PC nie je MS platformou preto, že sa k nej MS nikdy nesprával (a správať nebude) ako k svojej platforme so všetkým, čo k tomu patrí.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vo vzťahu k PC omyl, alebo drzosť ? : "zastřešit veškeré hraní na svých platformách". PC nie je a ani nikdy nebude Windows platforma.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
8. 3. 2015 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase boj o slovíčka. Reálně, v herním světě mi připadá logické platforma = to, na čem hra jde spustit. Označení PC není správné, protože ne vše na Win jde spustit třeba na Linuxu nebo Macu. Pokud budu velký puntičkář, není ani toto označení přesné - je to Windows Vista, 7, 8, 8.1 ? O jiných OS nebo konkrétním SP ani nemluvím.

Je to jako označit, že jde hra spustit na konzolích (ale jakých?).

Dodám, že proto tu máme naštěstí systémové požadavky, takže herní novináři můžou odstavec s výpisem všech podporovaných platforem (OS) nahradit kouzelným PC s odkazem na systémové požadavky.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bela: Platforma - prostředí ve kterém daný program, nebo proces běží.
Pokud jde o hry, tak platformy jsou jednotlivé konzole a operační systémy. To, že se jako platforma často uvádí PC i když hra vyšla jenom na Windows je spíš kvůli tomu, že Windows je nejpoužívanější OS. A taky z historických důvodů, viz Wintel.
Podívej se na mobilní scénu, tam se jako platforma vždycky uvádí OS, ne HW na kterém běží.

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
7. 3. 2015 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolik se platí když hraješ online na ps3?Jestli vůbec

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
7. 3. 2015 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EnterTheNameHere: Nie, nie... Zle si ma pochopil. Ja som nenazval Linuxové hry na Steame brakmi, ale tie, ktoré sú na Windowse a vyšli z Greenlightu :) A Wine som pár krát skúšal a vždy s úspechom, čiže aj taká ja možnosť.

Daniel Jarocký
Daniel Jarocký
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě jako pc hráče je to určitě dobrá zpráva, ale s tou forzou mě nepřestanou dráždit.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reeve: przneni PC? To jde jako jeste vic zprnit multak na PC, nez je ted? :D spise Pc na tom muze jedine vydelat, u Xboxu doufam, ze to nebude mit negativni vliv... Zatim to vypada ok, u hry jako Fable Legends mi prijde propojeni s Pc docela logicke, kdyz to je f2p titul.

Ale popravde Ms neverim, ze na PC se bude o hrani vice starat. Zatim to tak vypada, jenze s ohledem na minulost se tomu moc verit neda. Uz jen ten crossbuy, kdy staci koupit na PC, nebo na XO a mate obe verze. Popravde, jestli to bude u dvou her, tak to bude hodne :D

Reklama
Reklama