Monster Hunter Wilds čekají změny v nadcházejících updatech
i Zdroj: CAPCOM Co., Ltd.
MH: Wilds Novinka Monster Hunter Wilds čekají změny v nadcházejících updatech

Monster Hunter Wilds čekají změny v nadcházejících updatech

Andrej Holátko

Andrej Holátko

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Capcom oznámil plán několika aktualizací, které mají v následujících měsících upravit technickou stránku Monster Hunter Wilds napříč platformami.

Reklama


  • Prosincový Title Update 4 přinese přes sto interních úprav zaměřených na CPU/GPU, procesní zátěž a paměť
  • V lednu dorazí patch pro PC se stutter fixy, novými grafikami, VRAM úpravami a novými možnostmi nastavení
  • Únorová verze 1.041 přidá LOD úrovně modelů a další optimalizace

Capcom představil plán dalších technických úprav Monster Hunter Wilds, který pokryje několik následujících měsíců. Série kroků přichází v době, kdy hra zaznamenala silné prodeje, ale zároveň i smíšené hodnocení na Steamu, zejména kvůli výkonu a stabilitě. Vývojáři opakovaně čelí kritice komunity a část hráčů dokonce zaměřila svou frustraci na jednotlivé členy týmu. Studio proto veřejně potvrdilo, že optimalizace je nyní jeho prioritou.

Prvním krokem bude prosincový Title Update 4, jenž zahrnuje více než sto úprav zaměřených na CPU/GPU zátěž, rozložení procesů přes více snímků a snížení celkové náročnosti efektů, kolizí i paměťových operací. V lednu dorazí patch určený výhradně pro Steam verzi, obsahující zlepšení shader kompilace, VRAM optimalizace, nové grafické volby a rychlejší streamování textur.

Následná únorová verze 1.041 přidá další optimalizace, včetně nových LOD úrovní modelů pro snížení zátěže na GPU. Capcom zároveň uvedl, že plánuje pokračovat v podpoře a bere zpětnou vazbu hráčů jako klíčovou pro další vývoj.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama