Zpět na článek

Diskuze: Molyneux radí nezávislým vývojářům

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v jednom odstavci 7x IP, co je to IP???? :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Tak to by me taky zajimalo. Muj odhad je, ze by to mohlo bejt jmeno znacky, ale to asi nebude ono...

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Intellectual Property - dusevni vlastnictvi. Zjednodusene receno, Molyneux radi nevzdavejte se sve znacky. Napriklad neprodavejte prava na serii/hru tralala (priklad) jen kvuli tomu, abyste ziskali kontrakt, nebo penize. IP je totiz casto to jedince co skutecne mate a muzete na tom stavet.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Tak to vubec nevim, co si pod tim mam predstavit. Mohl bys rict, o co se jedna?

aceg
aceg
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Napriklad Introversion proda EA jmeno a namet Darwinie, za odmenu uzavre EA s introversion kontrakt na vyvoj a distribuci Darwinie 2: Apocalypse ... ma to ovsem ten hacek, ze na Darwinii 3 uz si EA najme nekoho uplne jineho a co hur, Introversion strati moznost vydat pokracovani darwinie bez ucasti EA ... asi tak.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
6. 10. 2006 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- nebo treba flashpoint. IS uz proste flashpoint neudelaji, pokud si tu znacku neodkoupi zpatky. sice ted delaji Armed Assault, coz je prakticky flashpoint 2, ale holt se to flashpoint 2 jmenovat nemuze...

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
6. 10. 2006 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Predstav si, ze dostanes skvely napad na hru, par let na nem pracujes a v jeden momente se rozhodnes, ze je nejvyssi cas najit pro svuj hit vydavatele. Jako zazrakem (a to by byl skutecny zazrak, protoze to vetsinou dopada opacne) se tvoje hra libi vsem. Nakonec z toho vykrystalizuji dve spolecnosti.

Jedna ti nabizi na prvni pohled lepsi podminky financovani vyvoje hry, ale zada po tobe, aby ses vzdal veskerych prav na tu hru (nejenom nazev, ale i koncept, postavy, prvky, proste vsechno).

Druha ti nabizi na prvni pohled horsi (ale stale prijatelne) podminky tykajici se financovani vyvoje hry, ale nepozaduje, aby ses vzdal prav na sve IP.

Kterou si vyberes? Zvolis si radsi vic penez hned s tim, ze co bude po dokonceni hry hodis za hlavu? Nebo se napoprve radeji spokojis s malem, s tim ze budes myslet na budoucnost tymu a na moznost, ze se tvoje hra chytne a budes moci delat pokracovani, pronajmout licence (samozrejme se zachovanim prava veto ) atd?

Reklama
Reklama