Miyamoto prý na střílečku nemá čas
Veselý člověk a špičkový herní designér Shigeru Miyamoto sní o tom, že jednou navrhne vedle nintendovských stálic jako Zelda, Nintendo či Pikmin i nějakou klasickou střílečku. Zároveň však připouští, že je to zatím hořce nesplněný sen, neboť na takovou hru prý nemá vůbec čas. Nebyla by to totiž střílečka ledajaká.
"Přemýšlím o tom, jaké by měla mechanismy a jak by vypadala, ale na samotnou tvorbu mi teď nezbývá čas," říká známý Japonec, který v listopadu oslaví šedesátiny.
Miyamotovi prý tolik nejde o samotné střílení a násilí, jako spíš o využití samotné perspektivy z pohledu hlavní osoby k nějakým novým nápadům. "Trojrozměrný prostor, kdy se můžete dívat kolem sebe a prozkoumávat ho, je velmi zajímavá teorie," říká Miyamoto.
Přemýšlí, jak by 3D svět mohl efektivně využívat novou konzoli WiiU. "Pokud máte trojrozměrně prostředí na televizní obrazovce a ještě ho můžete promítat do gamepadu, mohlo by se kolem vás promítat skutečně ve všech směrech a když k tomu připočítáte ještě druhého hráče ve stejném pokoji, mohla by to být docela legrace," říká trošku neurčitě Miyamoto, ale přesně takovéto alternativní myšlení bychom od člověka spojeného s hračičkovským Nintendem čekali.