Zpět na článek

Diskuze: Microsoft prohrál souboj o českého hráče

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vojta Dřevíkovský
Vojta Dřevíkovský
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleglik: V Japonsku mají od února PS4. Do výčtu patří :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ogg: Pokud tím hovnem myslíš tvůj komentář tak souhlasím.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filip: Revoluční?

Breeder Joe
Breeder Joe
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně chci herní konzoli .. nic víc, nic míň. Pár kvalitních exkluzivek a mně padnoucí ovladač. Tohle mi splňoval v minulé generaci PS3 a v nové to čekám od PS4. A nakonec i tohle nasazování na trhy mě utvrzuje v tom, že na mě Microsoft svůj produkt necílí. :)

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ - šéfredaktor: ad absurdum, herni konzole neni platformou pro hardcore hrace, ale spise casuals hrace.

pokud nekdo nechape rozdil mezi kinect 1.0 a kinect 2.0, tak budto xbox1 konzoli pouzival resp pouziva moc kratce a jeste mu nedosli jake moznosti kinect nabizi, at uz hlasove prikazy pro xbox1, skype v HD, twitch broadcasting vc. snimani kinectu v PIP, atd.

jak uz tu kolega nize zminoval, az se odladi cortana, tak to cele dostane zase rozmer navic. krom toho kinect nebude ignorovan developery jak tomu bude u ps4 kamery a urcite i non-kinect hrach nabidne zajimavou funkcionalitu.

xbox1 a kinect patri dohromady a v MS si jsou toho moc dobre vedomi.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pusher...: Hrál jsem všechny zmiňované hry a pořád si stojím za tvrzením, že Kinect není v plošné míře určen hardcore hráčům. Pořád jde o vlaštovky, které žádným dramatickým způsobem neposouvají hranice hraní dál. A to je na periferii, kvůli které stojí Xbox One o 100 dolarů víc než PlayStation 4, opravdu málo. Microsoft si to ostatně uvědomil a bude se vehementně snažit srazit cenu Xbox One níž, nicméně - to už je v procesu.

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdeněk Princ - šéfredaktor: Vase informace o vyuziti Kinectu v normlanichhrach je dosti zavadejici. Zjevne jste asi nehral BF4, kde funguje head tracking naprosto v poradku.
Ve Fife14 muze clovek napr. hlasovymi pokyny primo v prubehu hry stridat, menit taktiku, apod.
V Ryse samozrejme je Kinect integrovany primo do hry.

Kinect 2.0 je vyborna vec, a je dobre, ze je povinnou vybavou konzole. Bez Kinectu se Xbox One prodavat nikdy nebude, takze urcite krok v pred a ja jsem za to rad.

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
18. 3. 2014 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super článek!

Je taky pořád pravda, že Kinect přecijen nestíhá relativně rychle reagovat, i u xBone? Tedy nevím jestli je to na čem vůbec otestovat...

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
22. 3. 2014 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toko: A to srovnávací video nám má dokázat, že... Forza Motorsport 5 na Xbox One má lepší grafiku (předpokládám) než Gran Turismo 6 na PlayStation 3? No to je mi teda skandální odhalení:). Jinak mě ale těší, že tu záplavu komentářů, které nám vyčítají, že podceňujeme nadřazenost hardwaru PS4, narušil konečně někdo, kdo tvrdí pravý opak a přijde mu zase Xbox One jako jasně lepší po stránce výkonu:).

Jinak ti ale rozumím, ani já jsem nikdy neměl rád DualShock nebo povinnou zdlouhavou instalaci na PS3. V obou směrech se Sony poučila a z mého pohledu učinila velký kus cesty. Nebo alespoň takový, který se hodí mně. Fanoušci původního DualShocku prominou, ale gamepad k X360 je prostě jednička. Nicméně na ten k PS4 už si zvykám o mnoho snáz.

Igni
Igni
Level 0 Level 0
21. 3. 2014 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dante: kazdy rozumny si koupi rovnou to PC, protoze dnesni generace konzoli (rozumej ta nova generace) je narozdil od te posledni zastarala po strance hardwaru uz pri releasu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ogg: Ano, sice je to úhel pohledu který tak 95% uživatelů nezajímá, ale proč ne. Kdyby sis přečetl koment na který odpovídám, tak bys zjistil, že Filip považuje za revoluční ovládání a možnost streamování, ne změnu architektury. To je taky to, na co odpovídám, ani jedna z těhle věcí mi revoluční nepřijde. Tudíž abych ukončil myšlenku, tvůj úhel pohledu je pravdivý, je to ovšem úhel pohledu o kterém tu nikdo nemluvil, ani o jeho pravdivosti nikdo nepochyboval, tudíž je tvoje připomínka (zase) zbytečná.

Mimochodem trollící, ne trolící a plochonožče, ne plochonžče. A nakonec, pokud myslíš, že trolluju, tak proč mi odpovídáš?

@iamx: Děláš jako by hra s PRIBEHEM byla už z principu lepší než závodní hra, nebo bojovka...

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ogg: Rozumíme si:).

Bob_Saint-Clair
Bob_Saint-Clair
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Kvalita samotne konzole" a "neoddiskutovatelná kvalita systému". To mě vcelku rozesmálo aneb RROD už je zapomenuto.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
21. 3. 2014 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleglik: Vždyť se nic neděje:). Není za co, jen jsme si nerozuměli.

pusher...
pusher...
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten posledni uryvek o tom, ze si nekdo koupil X360 a myslel ze ma XOne, tak to je asi blbost toho cloveka.

Kdyz neco chci koupit, tak si nejdriv ujasnim co. Fakt demence.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
18. 3. 2014 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub: Kinect ve skutečnosti využívaly jen casual hry (Xbox není konzole pro casual hráče) a v hardcore hrách se nikdy neprosadil i proto, že nebyl povinnou součástí X360. MS proto udělal z Kinectu 2.0 povinnou součást Xbox One, od čehož si sliboval i zájem vývojářů... no, zatím to nikdo ke hraní nevyužívá, opomenu-li například Forzu, kde je ten head-tracking navíc víc nefunkční než funkční...

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
21. 3. 2014 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleglik: Promiň, ale buď se špatně vyjadřuješ, nebo si pleteš uvedení Xboxu One a PS4. Ta věta je v pořádku. Zatímco konzole od Sony se v Japonsku prodává od letošního února, ta od MS bude oficiálně dostupná až v září. Stejně jako u nás. Jak to stojí v textu. Viz třeba: http://news.xbox.com/2014/03/xbox-one-new-markets

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iamx: Vždyť tam jsou hry co ještě nevyšly a množství nic neznamená, takže to mluví za nic.

Breeder Joe
Breeder Joe
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ogg: Samozřejmě jsem myslel GT6. Ale souhlasím. O nějaký prohře Microsoftu bych mluvil až ve chvíli, kdy na každou z konzolí vyjde pár skutečně áčkových titulů. Zvlášť pak těch exkluzivních.

Breeder Joe
Breeder Joe
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ogg: Však je taky (ne)nabídka her jeden z hlavních důvodů toho, že ještě funguju výhradně na PS3. Navíc mám teda z nedávna (kromě jiných) pořízený tituly jako GTA6 a Rocksmith 2014. A střídání volantu s kytarou obvykle chlapa na nějaký čas zabaví. :)

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ogg: Microsoft by se nicméně měl naučit naslouchat trhu. Poptávka po XO bez Kinectu je opravdu hlasitá. Po PlayStationu 2 bez DVD mechaniky nikdo nevolal. I jako uživateli Maců mi třeba vadí, když Apple činí rozhodnutí bez ohledu na přání zákazníků. Bylo to časté hlavně u Jobse. Tedy, chápu tu filosofii, rozhodně je to legitimní argument, ale myslím, že vnucený Kinect prostě lidem vadí. Měla by existovat možnost volby. Takhle to působí, jako by si spíš MS chtěl pojistit, že Kinect bude integrální součástí značky, aby jej ani vývojáři hardcore her nemohli víceméně ignorovat jako dosud.

Reklama
Reklama