Metal Gear Solid V bude velké
Ale jak velké? Pokud vám nestačí údaj, že PP je dvěstěkrát větší než Ground Zeroes, podívejte se na grafické porovnání rozlohy jednotlivých dílů a Phantom Pain. Kodžima mapu názorně ukázal při představění Phantom Pain v rámci svého streamu Kojima Station.
Ony barevné skvrny na spodu obrázku jsou herní mapy předchozích dílů (ta červená vpravo dole je Ground Zeroes) a písečně zbarvené pozadí je mapa, na které se bude odehrávat pátý díl. Docela znatelný rozdíl.
Hodinu a půl dlouhé video v japonštině si můžete prohlédnout na YouTube. Kódžima v něm například zmínil, že počasí bude ve hře proměnlivé a čas poběží nezávisle na hráči. Ten si pak bude moci zvolit, kdy se na jakou misi vydá a při jakých, aktuálně probíhajících podmínkách. Infiltrujete základnu raději v noci nebo ve dne za písečné bouře? Nebo pokud budete mít smůlu a nebe bude bez mráčků, rozhodnete se vydat se na jinou misi?
Ve videu je také možné vidět, že velice oblíbená krabice se vrací do hry a Snake se tak může nepozorovaně plížit mezi nepřáteli uvnitř papírové schovky. Podívejte se na vystřiženou část.
Metal Gear Solid V: Phantom Pain by se mělo ukázat i příští týden na E3, kde bychom se měli dozvědět pravděpodobně ty samé informace, jen v angličtině. Zatím to však vypadá, že Phantom Pain by mohl pošramocenou reputaci Kódžimovi jen napravit.