Marc Ecko představuje vlastní produkční společnost
Sám údajně zavilý hráč, veleúspěšný podnikatel a člověk, který minulý rok tolik plakal, že se hra obdařená jeho jménem a několika idejemi nesetkala u kritiky s jásavě pozitivním ohlasem ani komerčním úspěchem, si založil (nejenom) videoherní společnost Marc Ecko Entertainment, kteráje součástí Marc Ecko Enterprises.
Jak už si všímaví čtenář jistě uvědomil, tak je řeč o človíčkovi jménem Marc Ecko (a hře Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure), který se chce v rámci Marc Ecko Entertainment věnovat vyhledávání, financování a vyvíjení originálních her. Marc se prý bude na chodu své nové společnosti aktivně podílet a spolupracovat s profesionály, které přemluvil, aby s ním do celého podniku šli. Jmenovitě to je například Mike Lynch, který MME oficiálně povede a bude se ze své pozice soustředit na vyhledávání a identifikování inovativních herních konceptů, které se pak bude snažit prodat u vydavatelských společností.
Vedle Lynche bude v MME na pozici víceprezidenta kreativity (?!!!) působit i Marc Fernandez (pracoval například na GTA: Vice City), no a na pozici hlavního producenta externího vývoje byl dosazen Shawn Rosen (působil v Acclaimu). Všichni tři výše uvedení lidé se budou za asistence samotného Ecka soustředit na to, aby se co největší pozornosti dostalo spoustě skvělých nápadů, kterých si velké vydavatelské společnosti buď vůbec nevšímají, nebo jim nevěnují takovou pozornost, jakou by měly.
MME začala fungovat už v minulém roce, takže se oficiálního představení prvního projektu dočkáme co nevidět, jak Ecko prozradil. Jde prý o projekt, který má na svědomí vývojářské studio odpovědné za jeden z největších videoherních hitů minulého roku. Kdopak to asi může být? Upřímně řečeno, nevíme. Ono je však vnímání úspěchu dosti individuální záležitostí. Každý si totiž úspěch představuje nějak jinak a tím hitem, který má na mysli Marc Ecko, může být klidně titul, o němž jsme sotva kdy slyšeli. Raději se tedy necháme překvapit.