Levelování se v Destiny s rozšířením změní
Druhý rok v Destiny přinese velké změny i do základních systému hry a jednou z novinek je překopaný systém levelování nad dvacátou úroveň.
The Taken King posune level cap na 40. úroveň, kterou nově bude možné dosáhnout sbíráním zkušenostních bodů. XP momentálně slouží k postupu do dvacáté úrovně, kde jej nahradí Light, které hráči navyšují vzácnějšími kusy brnění. To mělo za následek, že se spousta hráčů zasekla na jedné z pokročilých úrovní, protože jim bůh náhodných čísel na konci mise nepřidělil odměnu s vyšším Light.
Nově tak hráči mohou dosáhnout maximální úrovně zabíjením příšer, plněním bounties a misí, nicméně Light ve hře stále zůstává a stále bude sloužit jako známka Guardianovy síly. Light se bude nově vypočítávat ze součtu útoků a obrany a poskytne tak stručný přehled o Guardianově výbavě.
Některé mise budou mít doporučený Light level, aby hráči věděli, s jakou výbavou se do nich mohou pustit. Light tedy zůstane určujícím prvkem pro pozdější mise, přestože se hra odprostí od jeho provázání s úrovní hráče.
The Taken King rovněž nabídne hráčům booster, který novým hráčům dovolí vyšplhat na vyšší úroveň dříve, starým hráčům pak možnost s novou postavou přeskočit povinný obsah ze začátku hry.
Destiny: The Taken King vychází 15. září na oba Xboxy a oba PlayStationy.