Lead designer KCD II Prokop Jirsa v rozhovoru popsal výhody Kutné Hory
Velkým dějištěm Kingdom Come: Deliverance II bude Kutná Hora. Lead designer očekávaného českého RPG prozradil, jaké možnosti tato lokace odemyká.
Na sesterském webu Zing.cz probíhají rozhovory s vývojáři ze studia Warhorse. Jedna z otázek směřovala přímočaře k výhodám Kutné Hory. Nejde přitom jen o vzhled a cíl mít ve hře velké město.
Jaká je největší výhoda velkého města?
Vypadá skvěle. Estetická stránka je boží. Kdo jste nebyli v Kutné Hoře, zajděte si tam, je krásná. Převést tohle město s ohromně důležitou historií do hry a ukázat tenhle kus české historie a architektury je opravdu úžasné. Je hezké zajít si na hradby a užít si výhled nebo se jen dívat u svatého Jakuba. Ale přijde mi, že otázka směřovala spíš na gameplay. Dává nám to třeba možnost dělat úkoly, které by jinde působili divně. Ve městě je spousta vážených měšťanů nebo řemeslníků, kteří mají nějakou historii. Když jsme dokázali najít historické zdroje, tak mají opravdová jména a jsou to lidé, kteří tam žili. Mohou řešit témata, u kterých by bylo divné, kdyby je řešil farmář v nějaké malé vesnici. Dává nám to možnost udělat příběhy, které by jinak bylo těžké zpracovat.
Jaké další české město by si zasloužilo herní zpracování?
Určitě Praha. Ale máme spoustu hezkých českých měst, která mají dlouhou historii a která by byla hezká. Mám moc rád třeba Český Krumlov.
Celý rozhovor najdete už nyní na Zing.cz.
Kutná Hora nám umožňuje vyprávět jiné příběhy, říká lead designer Kingdom Come: Deliverance 2
Přinášíme první ze tří exkluzivních rozhovorů.