Konec FASA Studios (znovu) na dohled
Spekulace o tom, že hned po dokončení Xbox 360/PC titulu Shadowrun dostanou všichni členové FASA Studios padáka, není nová. Objevila se už v průběhu března, kdy jeden z bývalých zaměstnanců postnul pod nickem BoomStick na oficiálním fóru poměrně ostrý textík, v němž nazval tým FASA Studios nádorem, kterého se společnost Microsoft konečně rozhodla zbavit. Dál se zmiňoval o tom, že je Shadowrun průměrná střílečka a že je situace v rámci FASA Studios kritická kvůli špatnému vedení a ještě horší zaměstnanecké politice.
Post BoomSticka samozřejmě vyvolal bouři reakcí, kterou moc neuklidnil ani hlavní programátor, který se skrze post na stejném fóru snažil celou situaci osvětlit. Brblal něco v tom smyslu, že vývoj Shadowrun byl obtížný a že někteří lidé po dokončení hry skutečně odejdou. Nijak však nepopřel, že by k zavření FASA Studios nemělo dojít! No a jak se nyní ukazuje, tak dobře věděl proč.
Podle informace z Innerbits.com, kterým se dá dle našich vlastních zkušeností věřit, už je ukončení činnosti týmu FASA Studios vyloženě na spadnutí. Shadowrun totiž právě prochází finální certifikací a jakmile dojde k vydání hry, tak to bude pro FASA znamenat konec. Většina zaměstnanců týmu už prý ostatně obdržela upozornění, aby se rozhlédli po nové práci, respektive nových pracovních příležitostech v rámci Microsoftu. Tým FASA Studios totiž patří Microsoftu. Zatím jde samozřejmě o informaci neověřenou a nepotvrzenou. Pokud je však pravdivá, jakože si myslíme, že pravdivá je, tak se velmi brzy dočkáme jejího potvrzení, až se nadobro zavřou pomyslné brány FASA Studios.