Zpět na článek

Diskuze: Končí výroba fyzických her PS Vita

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Switch web-browser, Youtube player, Facebook App a jiné taky nemá a evidentně problémy s prodejností nemá. Takže v tom to nebude.
Ceny her neklesají ani na Nintendu 3DS. Sebevědomě si troufám tvrdit, že ceny 3DS her jsou ve srovnání s cenami na Vitě i dvojnásobné a přesto je 3DS považováno za úspěch, na kterém vyjdou nové hry (na kartridžích!) i příští rok. Takže v tom to taky nebude.
Hry se v téhle generaci nepirátí ani na PS4 ani na XBox One a přesto se jich prodávají desítky milionů. Takže v tom to taky nebude.
Paměťovky rozhodně neměly jen "zobáček navíc". Technicky to jsou SD karty, ale s přidaným vlastním kódováním komunikace, které se, myslím, doteď nepodařilo obejít (resp. něco existuje, ale vyžaduje to hack konzole).

Tak v čem to bude, že je Vita pro Sony propadák?
Můj dohad je kombinace následujících věcí: špatná cena ve špatný čas se špatnými hrami.
Ok, to poslední je samozřejmě subjektivní. Ale chci tím říct, že propagace slibovala "home console in your pocket" a pravdou bylo, že tomu v prvním roce odpovídalo jen Uncharted. A pak už to bylo příliš málo příliš pozdě.
Nintendo naopak vždy vědělo, že hráči chtěji jedinečný zážitek. Ne zjednodušenou osekanou verzi z jiné konzole.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoda, handheld to byl excelentni, nicmene plny potencial vyuzilo velmi malo her :(
Osobne si myslim, ze Vitu pohrbily tri veci - naprosto otresny interface a ovladani webu, facebook a veci, ktere telefon zvladal 1000x lepe. Neni to az tak vazne, ale browser mel plno problemu neco otevirat nebo podrzet v pameti.
-totalne debilni cenova politika Sony, ktera prodavala hry rok dva stare za porad stejne ceny, jako pri launchi - ergo - nebylo co hrat, protoze to bylo desne drahe. A plusko na Vitu taky chvilemi stalo za uplne kulove - indie fajn, ale tenhle handheld potreboval protlacit na trh s vetsi munici, nez nejakym doki doki universe apod (vzhledem k tomu jaky hardware mela a co nabizela)
- a v kombinaci s druhym bodem, skoro nulova a absolutni moznost handheld alespon nejak solidne hacknout. Pokud teda software byl takhle extremne drahy, a konzoli nelze jailbreaknout, je to cesta do pekla, bohuzel (coz si myslim je presne opacna vec PSP, ktera se prodava po bazarech dodnes prave kvuli tomu, ze se do nej narve iso a jedeme).

Skoda, uzil jsem si s ni ale hodne srandy, a byl jsem za ni v dobe vydani desne rad.

mikewalker.73@seznam.cz
mikewalker.73@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ja mám svou Vitu rád =)

Suchac.h@seznam.cz
Suchac.h@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen pro informaci, Vita už nějakou dobu hacknutá je a dají se na ní normálně hrát sosnutý Vita i PSP hry, nemluvě o homebrew, jen je to limitováno pro firmware 3.65 a níž (reálně 3.60)...Ale ani to jí v prodejích nijak nepomohlo.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
17. 5. 2018 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože pirátství ji ani pomoct nemohlo.
Ano, asi by se prodalo o pár set tisíc víc konzolí ve Střední Evropě, v Rusku a Brazílii. Sony by pak mohlo u počtů prodaných konzolí vykázat hezčí čísla. Ale adekvátně by se propadl počet prodaných kopií her, nemluvě o špatné reputaci platformy u dalších vydavatelů.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: nieco sa neda kradnut, je cesta do pekla, tak ty si iny ....t

vitu zabilo malo titulov, oproti psp a neochota vyvojarov portovat....nintendo vie o com je rec, preto su hry aj drahe, lebo nie je novsi diel, alebo alternativa

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: takhle jsem to nemyslel. konzoli nepodporili ani prodeje kvuli protipiratske ochrane. Ve sve dobe PSPecko bylo silenym hitem, a spoluzaci to kupovali prave proto, ze plno her si pak mohli sosnout sami a stejne si pak i nejake dalsi koupili
Nicmene prave v kombinaci s tim, ze tech titulu na vitu nebylo moc a ke vsemu i rok po vydani za stejnou cenu (kllidne 1800,-) tak to da rozum, ze se prodeje nedari - her malo, drahe a konzole tak nehacknutelna, ze ji nema smysl kupovat ani kvuli pirateni :)

Samozrejme, ze neobhajuji kradez, nicmene vidim v tom jistou paralelu jako s medii a pornem - ktery format je podporeny porno prumyslem, ten vyhral. blue ray zna kazdy ale hd-dvd... ? ) Paralela je takova, ze pspecko melo silene prodeje prave proto, ze se dalo jailbreaknout naprosto v klidu a hrat cokoliv.

( A mimochodem - na pecko se na Vite pres net taky nedalo koukat, takze i to bylo k prdu, protoze bud stranky nenabehly, nebo byl zase problem s prehravacem :))

noxuss
noxuss
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som si nikdy fyzicku kopiu hry na vitu nekupil.Vsetky hry co na nu mam,su digitalky.Na nedostatok hier sa stazovat nemozem,ako niekto kto ma rad jpn hry a jrpg mam stale co hrat

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: pravda :D vsechny staly par stovek ale pro vitu (ktera se lisila zobackem) stala nejakych 1500,- tusim

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 5. 2018 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Nepodporovala taky pouze předražené paměťovky od Sony?

Reklama
Reklama