Zpět na článek

Diskuze: Kodžima nefandí více koncům ve hrách

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

udh
udh
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Death Stranding asi na PC nevyjde co? :D

drzacek@email.cz
drzacek@email.cz
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne nemam rad kdyz vim ze je tam vice koncu .. a hra se mi kvuli tomu znovu hrat nechce.. :) Kor vetsinou trefim ten konec ktery se mi vubec nelibi :D (takze jsem lama nebo smolík)

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: V původním plánu bylo, že se mise Kingdom of the Flies vydá jako DLC, no a pak přišel "rozvod" s Kojimou a bylo to.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WhiteCrow: tak Kojima už nad tou hrou neměl moc, takže za nedokončený konec nemůže on, jako spíš Konami

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jde o konec typu Mass Effect 3, aneb pojďme zahodit vaši snahu napříč trilogií a volit konec mezi třemi barvičkami, kdy výsledná animace vypadá stejně a dokonce se objeví i space kid, tak s Kojimou souhlasím.
Pokud jde třeba o Zaklínače, tak nesouhlasím.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drzacek: Taktéž. Zbytečně to nutí hráče bejt superhodnej nebo superzlej popř. něco mezi tim. Kolikrát jsem restartoval mise v hrách kvůli nějakému z proklamovaných konců (zabil jsem civilistu restart) až jsem se tý hry nažral natolik, že chyběla vůle vůbec jí dohrát. Takovej Mass effect tlačí hráče až nepříjemně. Tohle fungovalo v dřevních dobách a každej chtěl vidět sedm konců Silent Hill 1. Bylo to něco nového. Dneska když u her mačkám rychle X (popř. SPACE), jen aby skončila ta votravná klišoidní matrixovská animace, jsou mi různé konce u zadele.

Btw. Kojima je autorem jednoho z nejhorších dvojitých konců a to ve svém MGS1. V jednom konci umře Meryl, v druhém Otacon, no v dalších dílech se postupně vyskytnou oba takže žádný konec není správně ?

TIME PARADOX ...... :)

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Něco jako Drakengard neznáte? Má paralelní konce, kde například zemřou některé postavy, které se vyskytují v dalším konci, kde se stane zase něco jiného a přitom to příběhově navazuje, takový mindfuck.
Od Kojimy ale očekávám jeden stabilní konec a bez pozdějších retconů, ne jak měl ve zvyku v MGS sérii.
@Ocelotr2.0: Když zachráníš Meryl, tak Otacon přežije, protože se pomocí svýho stealth suitu dostane ze základny. Nevím, kde jsem to četl, jestli ve spisech dalších dílů, wikii nebo přímo od tlumočení nějakých rozhovorů Kojimy.
@HolyGman: Přesně to jsem měl na jazyku pro odpověď @udh, zřejmě zase nějaké rumory.
@udh: Jak píšu výše, také jsem to někde zahlédl. Na PC, ale později.
@pedrox: Dobrý názor.

_pedrox_
_pedrox_
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokiaľ ide o to, ako to argumentoval a podal Kojima, tak ho chápem a súhlasím s ním. Ale záleží na hre no. Mne napríklad viac zakončení nevadí, ak to je v hre napísané čo možno najuveritelnejšie a logicky. Alebo sa mi páčia aj rôzne zakončenia, ktoré sú viac obrazotvorné a kladú na hráča zas trochu nárok v oblasti vnímania sveta okolo ako celku a nevyplýva daný ending len z nejakého jedného dialógu a zbrklej odpovede, lebo som sa práve nepozeral na obrazovku alebo mi v danej chvíli niečo ušlo. To sa mi z poslednej doby najviac páčilo asi v Bloodborne s jeho troma koncami, kde to bolo spravené ozaj decentne a k loru hry to krásne pasovalo a zapadalo do neho.

Edit: inak osobne nepotrebujem v hrách viac zakončení a uprednostňujem radšej asi jedno, ale zato kvalitne napísané. Alebo kludne aj nejasný/nie naplno "in your face" povedaný koniec, a nechať to na hráčovu predstavivosť a interpretáciu, podobne ako to zvládajú niektoré knihy od špičkových autorov. Ale tam ešte tak úplne nie sme... :-)

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám rád více konců. Ale jen za předpokladu, že můj konec ovlivní několik rozhodnutí a ne jen jedno.

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
20. 2. 2017 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak dá sa to urobiť aj dobre, tak napríklad Zaklínač alebo Heavy Rain. Za zmienku napríklad koniec ME 2, kde sa koniec rozhodne až v poslednej misii. Do vtedy hra hráča príliš netlačí a dáva len ilúziu voľby, čo mi v tomto prípade nevadí. Naopak nenavidim ilúziu voľby, ktorá ale hráča dovedie zázračne k jednému koncu. Aj ME3 hráča tlači od začiatku a keď chce hráč dosiahnuť lepšieho konca, sa v konverzaciach rozhoduje už systematicky a hra na 99% za klaďasa. A všetci vieme, aký ten koniec bol.
Taktiež sa rozvetvenie koncov nehodí do každej hry. V akčnej adventúre a'la MGS alebo v FPS by to bola skôr pózerina, ktorá by sa síce na E3 skvele prezentovala, ale bola by skôr hlúposť.

@Ocelotr2.0: Pokial viem, tak Otacon na konci MGS nezomrie ;)

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud nechce využít jedné z výhod vyprávění příběhu ve videohrách... když víte, že záleží na vás, zda chod příběhu ovlivníte vy a je to uděláno dobře, můžete mít mnohem silnější zážitek než u filmu. Mimochodem, více KONCŮ je mi úplně jedno, ty rozhodnutí musí mít vliv po dobu celé hry.

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
20. 2. 2017 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kozima tomu nefandi, protoze dela ceckovy filmy.

HolyGman
HolyGman
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@udh: Myslím, že by mělo vyjít. ..... aha tak ne. nevím kde jsem to viděl.

A jinak, zrovna u Kojimy uvítám jenom jeden konec, pokud to bude konec podle jeho předpokladů, tak věřím, že to bude nejlepší volba.

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
20. 2. 2017 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WhiteCrow: Nakoľko doteraz nevieme, prečo nebol ACT3 uverejnený/dokončený, je zbytočné ho za to odsudzovať. Konce jeho ostaných hier bývali vždy úplne satysfying.

WhiteCrow
WhiteCrow
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jelikož pro změnu nedělá žádné konce že? viz Metal Gear Solid V a nedokončený/smazaný konec

Reklama
Reklama