Zpět na článek

Diskuze: Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Legoldos
Legoldos
Level 28 Level 28
2. 10. 2020 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: tak jestli neexistuje definice tak jak může být něco RPG...to je nesmysl

Už jen to že v icewind dale se nerespawnovali monstra bych považoval jako reakci herního světa na akce hráče

jinak si přečti definici https://en.wikipedia.org/wiki/Role-playing_video_game
i když se neshoduje s tím co jsem říkal tak ji kingdoms of amalur nesplňuje ani náhodou

Legoldos
Legoldos
Level 28 Level 28
1. 10. 2020 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: pro rpg je hlavně důležitý příběh a vliv který má hráč na svět....amalur nemá ani jedno z toho, questy jsou snad ještě horší než ve skyrimu

jak něco takového vlastně může být v žánru RPG, sice je tam roleplay akorát herní svět těchto her na ten roleplay nijak nereaguje

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 10. 2020 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Adam: Sice nevím jakým způsobem to nefungovalo v původní hře, ale tady mi to přišlo v pohodě.

@Legoldos: Tak dneska jsem se dozvěděl, že Icewind Dale vlastně není RPG, zajímavé.

Ta tvoje definice je sice hezká, ale je jenom tvoje. Ve skutečnosti totiž žádná pořádná definice co je a není RPG moc neexistuje.

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
1. 10. 2020 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ač jsem původní hru hrál a celkem mě i bavila, tak upřímně jsem moc ten remaster nechápal a nechápu ho ani teď. Stejně jako původní hra, na tohle se zase hodně rychle zapomene.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
5. 10. 2020 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divím se, že hru trápí technické obtíže, původní verze běhala jak blesk na HW, který byl daleko pod minimální doporučenou konfigurací.

Jako největší problém hry vidím její výtvarnou tuctovost. Představte si nejtuctovější vzezření fantasy RPG. Kouzelníci, rytíři, tak trochu cartoonový jako WOW. Máte ? Tak takhle přesně vypadá AMALUR. Je to FANTASY bez FANTAZIE.

Aleš Adam
Aleš Adam
Level 1 Level 1
1. 10. 2020 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V původní hře mi nefungovalo ovládání myší na PC. Nevíte někdo, jestli tohle doladili?

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
5. 10. 2020 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kingdom of Amalur samozřejmě je RPG.

Kingdom of Amalur samozřejmě je svět plný fantazie, to vidí každý kdo není slepý. Se stylem WOW to má společného akorát to, že grafici WOW se v minulosti u Todd McFarlena učili kreslit, páč to je člověk co tyhle styly do amerického cartoonu původně přinesl.

Kingdom of Amalur má nádherné a neuvěřitelně originální questy, hodně z nich jsou bohaté příběhy samy o sobě, dávno před Zaklínačem 3 (který podle té definice taky není RPG, ale tanhle paargument se používá akorát když někdo potřebuje se vyzvracet na něco, co se mu nelíbí, nebo o čem ví prd).

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
1. 10. 2020 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je recenze zfouknutá za odpoledne na základní PS4řce, ne?

Tahle verze má spoustu úprav a dodělávek, který původní hře chyběly. Současně vydávají patche a spoustu věcí opravují.

Přestavěný loot systém i level lokací, kdy najednou je k něčemu i crafting a celý systém najednou dává smysl, včetně dodělání i bojového systému nejsou maličkosti a studio si na tom muselo hodně zapracovat. Že pak se jako poslední dodělávají kosmetické věci je docela logické, zde jediná výtka co jim patří je, že vydání měli odložit na později. Ale oproti minulé verzi jsou ty změny zejména v hratelnosti velice důležité a tato verze je v tomto ohledu výborná a ta hratelnost je posunutá velice velmi. Vynikající ozvučení, hudba i vyprávění. Skvělý příběhy a vedlejší úkoly. Nápaditý svět. Humor. Nyní i funkční RPG a bojový systém, kdy pořád budete zkoušet různé zbraně a díky dopracování RPG systému nebudete pohradat ani jen obyčejným "bílým" nebo "zeleným" lootem. To před tím vůbec neexistovalo.
Zvýšení obtížnosti hře velice prospělo, přidali tak další, nejtěžší.

Pro RPG jsou tohle dost podstatný věci, a důležitejší než samotná grafika, která je ale stále svěží a velice pěkná a i ona doznala spousty úprav. Je samozřejmě silně stylizovaná, takže hned na poprvé člověk změnu pocítit nemusí, ale je taky dost vylepšená, má to krásnou barevnou hloubku.

U konzolí je super podpora vysokých rozlišení a dalších grafických vychytávek.

prudis
prudis
Level 1 Level 1
30. 9. 2020 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi musíme počkat na Re-Re-Reckoning

Reklama
Reklama