Kerbal vstupuje do bety, kerbíci slaví
Vystřelit zelené mrňouse do vesmíru není lehké, ale je to snazší než vydat hru o střílení zelených mrňousů do vesmíru. Vývojáři ze studia Squad o tom vědí své a po dvou a půl letech od vydání první verze Kerbal Space Program konečně hru posunují bety.
Verze 0.90 přináší téměř 200 změn, které pečlivě rozebírají patch notes, každopádně ty nejdůležitější vývojáři vysvětlují na svém blogu. Editor byl předělán a vybaven novými nástroji pro pokročilejší tvorbu vesmírných dopravních prostředků. Přibyly nové kontrakty především z populárního modu Fine Print. Hra je obohacena o nové biomy, které posouvají počet prostředí, ze kterých mohou kerbíci sbírat vědecké údaje, přes stovku.
Velkým překvapením je spolupráce herních vývojářů s ESA - European Space Agency. Skuteční vesmírní průzkumníci umožnili vývojářům ve hře užít logo agentůry, takže i hráči se mohou pokusit o vlastní přistání na kometě, jako se ESA nedávno povedlo při misi Rosetta.
Hra je nyní "beta than ever", tak se podívejte na ukázku novinek a večer nějaké ty mrňouse vystřelte.