Zpět na článek

Diskuze: Kampaň Crackdown 3 zabere přes 15 hodin

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

LurvaLurviCoura
LurvaLurviCoura
Level 1 Level 1
3. 2. 2019 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Red faction může člověk zničit všechno.Bez cloudu. Lamy

oleg.rusov@seznam.cz
oleg.rusov@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 2. 2019 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten dlouhy vyvoj a ty pouzite technologie, to muselo stat velky penize a pritom vysledek vypada fakt hrozne, tady vubec nechapu, ze to nebylo davno zrusene. Dalsi ostudu uz prece Xone nepotrebuje.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Nevím, já mluvil o Red Faction :D

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 2. 2019 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude tragicky hra :D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Já vim já vim já jen navazoval, a ano Red Faction neměla fyziku no v jedničce se dali obejít celý pasáže vykopáním tunelu skrz mars a já přemýšlel už dál, co tak objevnýho nám může zničitelnost prostředí s fyzikou přinést :) Jako stejně to vždy vypadá jako hroutící se LEGO fyzika nefyzika.Někdy jsou mé myšlenkové pochody kostrbaté.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: V Crackdown3 půjde údajně zničit vše. Jak se budou vyvíjet mise srovnám li mezi první a druhou misí (v sandboxu) celé město se zemí ? To je hnidopišská otázka a dá se předpokládat, že se nedá nashromáždit tolik zbraní. Což prostě někdo si ten čas (na internetu) dá, objeví exploit a srovná město se zemí. _Nebude to gamebreaking ?

Ale otázka spíš zní. Co tak úžasného (co neukázali gameplaye) přináší cloud do zničitelnosti, oproti hrám co využívají pouze výkonu danné platformy ?.

Odpověď "budovy se řítí k zemi přesně podle fyzikálních zákonů" mě jako hráči přijde neuspokojivá, jelikož jakmile je budova jednou na zemi, je na zemi a je mi shumafuck podle jakých fyzikálních zákonů se zřítila. Efekt RED FACTION GUERILLA funguje chvilku, poprvé se snažíte rozmístit nálože logicky no popadesáté zjistíte že je to jedno a prostě je naplácáte na jedno místo, nebo náhodně rozházíte.

Podle mne bude mít nakonec Crackdown víc omezení ve zničitelnosti než libovolná hra před ním(budovy nutné pro příběh nepůjde zničit, nebo záhadně opět narostou).

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LurvaLurviCoura : +1 A to na PS2. Dokonce PS2 Red Faction měla možná nejlepší systém destrukce, dal se ničit i Mars. A to nemluvíme o craftovacích hrách, kde lze taktéž zničit vše bez použití (always online) cloudu.

+ Crackdown už je dnes odsouzen být hrou, kterou si nikdo jako RETRO nezahraje, což je na tak dlouhý vývoj škoda. Spoustu her jsem hrál dávno po vydání, a bejt taková série Zelda always online, nikdy by si ke mě cestu nenašla.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LurvaLurviCoura : @Ocelotr2.1: Tak destrukce prostředí ve hře bez fyziky není zase tak náročná na výkon.

Jinak zdaleka nešlo zničit vše, kromě toho ten systém zůstal tak nějak nevyužitý, pro postup to bylo nutné jen v pár případech a i když bylo cool, když se člověk netrefil raketometem a udělalo to díru do zdi, tak hratelnosti to nijak moc nepřidávalo. To už je lepší destrukce v RF: Gorila, kde sice nejde ničit terén, ale aspoň to slouží hratelnosti.

Reklama
Reklama