Zpět na článek

Diskuze: John Fuller: "Mad Max bojuje s nejlepšími"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
1. 9. 2015 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď nadávejte, borci:

Fiasko s posledním Batmanem se očividně neopakuje a hra na Steamu sklízí kladné recenze, mimo jiné i díky optimalizaci.
Minimálně na Steamu se totiž hře zatraceně daří. Na stránce obchodu v době psaní této novinky září fascinujících 98% kladných recenzí od hráčů a když si ty recenze pročtete blíže, zjistíte, že si zpravidla dost pochvalují optimalizaci. I se slabšími grafickými kartami je podle všeho možné hrát na velmi dobré grafické nastavení při víc než slušném počtu snímků za sekundu.

John Niccon
John Niccon
Level 1 Level 1
29. 8. 2015 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho:Ako to a tym suvisi? Zarobia tak ci tak, len v jednom pripade by to bolo krajsie, lepsie a hratelnejsie.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
29. 8. 2015 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@John Niccon: Ale ani potřebují i něco vydělat víš... Za pár šupů ti dělat nikdo nebude.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
28. 8. 2015 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ - šéfredaktor: No, já jsem se včera potěšil Original Sinem II a dnes tímhle parádním interview čili je fakt, že vždycky může ten čas ještě příjemněji utíkat! Horší to je s tím, že kdo má ten příval endorfinů zvládat :)

Jinak obecně mi na Mad Maxovi přijde asi nejvíc skvělé zpracování pustiny + efekty počasí... Neskutečný. Už se těším až si poladím bourák a vyrazím se rozsekat někam do pouště :) No a tahle část je lahoda: "Taky jsme si pohráli s vizuálními prvky a třeba první polovina mapy se odehrává na vyschlém mořském dnu. I tady jsme vytvořili zhruba osm biomů - od šedivých vápenatých útvarů třeba po bývalou podmořskou sopku, která je stále aktivní a má kolem sebe zelenožlutá sírová jezírka."

Tvůj vlhký sen
Tvůj vlhký sen
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Myslel jsem PC verzi... sorry.
@red-icius: 30 fps na kvalitním monitoru dnes prostě poznáš a právě ono otáčení kamerou je tak skutečně nepřirozené. Na starých CRT to nebylo tak vidět a hlavně nic lepšího nebylo. Dnes, když už to jde a u mnoha titulů si na PC můžeš vybrat jak to chceš... Ale proti gustu.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: No v podstatě máš pravdu, ale i to co jsi napsal potvrzuje, že konzole brzdí vývoj :-). To, že konzole jsou tak málo výkonné má svůj důvod. Určitě hrála roli cena. Za 20 000 a více, by si konzole nekoupilo ani zdaleka tolik lidí. Jistě za tím budou i jiné ekonomické důvody, ale to se asi nikdo z nás nedozví.
Navíc, kdyby konzole měly nějaký super výkon, problémy by měli i hráči na PC. Což jsi v podstatě napsal, ty hry by nikdo nerozjel.

Piraten
Piraten
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: A kde píše, že to je nehrateľné práve pre tie dôvody, ktoré si uviedol ty? Ja tiež nedokážem hrať na PC v 30 fps, proste mi to príde trhané. Možno je to aj tým, že mám monitor bližšie a na myši to otáčanie kamerou a pod. odhalíš ľahšie, ale neuspokojím sa s 30 fps. Ak si taký starec ako píšeš, mohol by si mať viac nadhľadu.
Sorry za offtopic, ale na takú debilinu som musel odpísať.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
30. 8. 2015 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: protoze PC vyvojari sou zvykli na to prdet a pak to najednou je na konzolich videt, co to je za amatery ;)

jeste 2 roky zpatky nikdo neresil fps, najednou je to zaklinadlo kvality.. pustis nekoho ke hre, pochvali ti to, pak reknes, ze to jelo 25 fps a nebude ti verit, to je tak asi cely kolem fps..

ty pohadky, ze 30 fps je pro nekoho nehratelnych, to si nechej pro svoje deti, beru, ze nekoho muze z neceho bolet hlava, ale pak je to ojedinelej pripad.. ja hraju hry asi 30 let a hral sem rise of triad a pak dooma v okne 7x5cm s nejakyma 15ti fps a hrali sme to cela banda v ucebne, nikdo nezvracel, vsichni se bavili.. dneska to najednou nejde, vsechny boli hlava, oci, zada, prsty a nevim co jeste..

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
29. 8. 2015 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toz klid chlaci, vsak si na PC ten Meluv skin dodelame..

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
28. 8. 2015 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Do budoucna chci obě. Nicméně teď, si mohu dovolit jen jednu. Pokud bych váhal mezi NHL a CoD, taky bych porovnával co pro mě v tu chvíli bude lepší a hlavně zábavnější, přesto že jsou to naprosto odlišné hry.
Zatím na mě působí zábavněji ten Mad Max. Ground Zeroes se mi nechtělo ani dohrát, což taky přidává body panu Maxovi :-)

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
28. 8. 2015 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

5 dnů a pod stromečkem si rozbalím Mad Maxe a Metal Gear Solid. Může být ten svět ještě krásnější?

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
30. 8. 2015 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: ale tady se porad plete vykon vypocetni a vykon realny, konzole rikaji, podme vykon co mame realne vyuzit, PC rika, serem na to, kdy nebude vykon, pridame takty, pridame herze...
jak muze na PS4, ktera je podle vsech tady na urovni prumernyho PC, nekdo vydat Uncharted4 ? pripominam, ze architektura uz je stejna jako PC(cili i port by mel byt uplne bez problemu, na rozdil od ps3), takze takovy veci mely vychazet na PC pred 5ti rokama a mely vsem jet na max detaily (jak pojede ted na ps4)... proste se sere na optimalizaci a za to muze PC, vyvojari zleniveli a PC hraci jim to zerou (vcetne me) a kupujou porad novy HW.. tak proc by se snazily ? ;)
vyslo crysis a reklo se, nejde to na plno ? a co ? za rok pojede ne ? :D a nic se nestalo, pak sme si to za rok/dva proste zahrali znovu na max...

jen pro doplneni, vezmeme Last of Us, ktery vyslo na ps3 - hardwaru z roku 2006, chce mi nekdo rict, ze by to na 10 let starym PC jelo stejne? proc by se s tim nekdo delal na PC a optimalizoval to aby to jelo? proste se to udela a na cem to pojede, to se pak uvidi :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
30. 8. 2015 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: konzole nebrzdi vyvoj, konzole nuti vyvojare vyuzit vykon naplno a nevykaslat se na hrace s tim, ze si kazdyho pul roku ma koupit novou grafarnu ;) vzpomenme na crysis, ktery na max v den vydani nerozjel v podstate nikdo a museli sme vsichni letet pro pameti a grafarny... optimalizace je svine a na PC se proste nemusi vyvojari snazit, proste to jen zkusi udrzet nejak v unosnych mezich a vzdycky je moznost povolit nizsi textu a vypnout efekty .. jenze na konzolich jim to nikdo zrat nebude a tak se musi snazit a optimalizovat ;)

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@John Niccon: Jasně, rozumím, co tím chceš říci. Máš naprostou pravdu, že tenhle výkon už tu byl dávno. Však také píšu, že by nebyl problém vydat například tohoto Mad Maxe na PC i pár roků zpátky. Konzole hold brzdí vývoj.
@UnreAll: Hele jestli ta cena za tu konzoli stojí... Nejnovější hry mám na PS4 a prostě k tomu mám svůj důvod, takže mi to za to stojí... ale momentálně asi více hraju na PC starší hry :-).

Tvůj vlhký sen
Tvůj vlhký sen
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Mad Max se dá sehnat za pár šupů - do sedmiset. MGS V bude, dle mého, větší pecka a (konečně) neuvěřitelné stealth hřiště - cena se pohybuje okolo dvanáctiset. Akce vs. stealth v krásných sandboxech, to je už jen na Tobě.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
29. 8. 2015 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@John Niccon: Když ted Mad Max vyjde, bude na PC o něco hezčí a plynulejší, nicméně ten rozdíl není tak rapidní, aby konzoloví hráči přešli na PC, nebo si jen stěžovali, že maj horší verzi. Kdyby se Max Max vyráběl hlavně na PC a konzole by dostali jen port, hra by mohla být citelněji horší. Koukněme se třeba na Zaklínače 3, tam je to vidět. A ted si představ, že by Mad Maxe vydali v téhle podobě na PC před 3, 4 lety. Na konzole by vůbec nevyšel, nebo by byl nehorázně horší.
Chci tím říci, že pro vydavatele jsou podstatné verze pro konzole, na ně musí být hra vyráběna, aby byla vždycky dobře hratelná a nebyla podstatně horší než na PC. Jo, někdy se to nepovede (Unity).
Konzole přinášejí hlavní výdělek a nemůžou si dovolit, aby PC hry byly znatelně lepší.

John Niccon
John Niccon
Level 1 Level 1
29. 8. 2015 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"To jsou zkrátka věci, kterých bychom na předchozí generaci hardwaru nemohli takhle pěkně docílit."

Samozrejme, pretoze este na starych typoch i7 nebolo mozne vytvorit nieco take. Uz mi to vyvyjanie hier len pre konzoly lezie krkom aj napriek tomu, ze som mal PS4.
Keby miesto toho zacali poriadne makat na PC verziach a az potom robili "downgrade" na konzoly.

bares69
bares69
Level 1 Level 1
28. 8. 2015 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Byť nejsem znalec tohoto světa (Mad Max), celkově mi připadá dost absurdní a nelogický.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
28. 8. 2015 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Váhám mezi Mad Max a MGS V. Dle toho, co jsem zatím viděl, mě více láká Mad Max.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
1. 9. 2015 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na polygonu recenze 5/10 ...
na kotaku recenze NO, ... nejak se nam to kazi :D

@UnreAll: ty ses jako clovek uplne mimo, uplne si zapomel na to, ze mimo tvuj PC svet existuje treba nintendo, ktery s shithardwarem uplne bez problemu dokazalo udelat svy jmeno.. podle tebe hra je dobra podle fps na kolik jede a vubec neresis, ze vyvojari resi naprosto VZDY dilema, jak nalozit s prostredkama, jen u PC mavnou rukou a proste zvednou naroky na HW, misto aby neco resili ... zkus prosim nekdy zabrousit do vyvoje hry, okamzite narazis na problem s vykonem - ani nesahnes na grafiku a uz leveldesign je brzdenej tim, co mu autori dovoli.. takze ne konzole nebrzdi vyvoj, konzole se snazi vyuzit dostupny prostredky, zatimco PC kazi vyvojare a nas PC hrace tlaci do neustalyho sprintu s novym HW..
Dneska budu instalovat maxe, vubec netusim, jestli mi to pojede ve 4k na max nebo jen fullHD a co se vyvoje tyce, takova nVidia rozjela 3d nvision, aby ho sama pohrbila, takze 3d zkouset zapinat ani nebudu..
Pc vyvojari nemaji cas(penize) ladit vyslednej produkt, muzou vydat shit (batman) a nic se nedeje... a batman neni prvni ani posledni (minulej rok Lords of Fallen, ktery mi jelo 2 fps v tyden vydani) atd. Jen na konzoli vim, ze rha vyjde a problem nebude (a assasin, kterej byl v zapeti opravenej je jen vyjimka co potvrzuej tohle pravidlo).

tunerdrift@seznam.cz
tunerdrift@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 9. 2015 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy vyjde recenze na hrej. ?? Díky

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Zkus si po několika minutách hraní v 60 FPS zamknout monitor na FPS. Nebo se ve hře podívej na 30 FPS předrenderované video. Ten rozdíl bude mnohem větší, než asi čekáš.

John Niccon
John Niccon
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Tomuto vsetkemu rozmumiem, ani mi tak nejde priamo o Maxa ako skor priamo o to vyjadrenie, ze az na tychto novych konzolach dokazu spravit taku super hru, ze pred tym by to neslo a ze je to len vdaka nim a ich super vykonom.
Ide mi len o ten vyrok, kedze je jasne ze ten super vykon bol uz pred 4-5 rokmi na PC. Len minuly mesiac som so kupil pouzity PC za 450€ aj s monitorom, ktory ma v sebe suciastky stare 4-5 rokov a dosahuje porovnatelny vykon s konzolami novej generacie.
Ospravedlnujem sa ak som tym niekoho urazil, len vravim, ze hry v podovnej kvalite a krase sa dali robit uz davno a nie az vdaka novym generaciam.
To vieme.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
30. 8. 2015 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tvůj vlhký sen: Do 700? Na PS4? Někde na stánku u pana Yanga a po vložení do konzole tam nebude Mad Max, ale Fallout 2 na PC, že ? :-)..
http://hry-pro-playstation-4.heureka.cz/mad-max/
Jak už jsem psal... Určitě si zahraju obě hry, ale jen jednu hned po vydání.

Overdrive
Overdrive
Level 1 Level 1
28. 8. 2015 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že tam není Gibson

Reklama
Reklama