Jim Ryan: Rozvíjení tvůrčího talentu není pouze o rozhazování peněz, je nutné dát mu čas
i Zdroj: Sony
Novinka Jim Ryan: Rozvíjení tvůrčího talentu není pouze o rozhazování peněz, je nutné dát mu čas

Jim Ryan: Rozvíjení tvůrčího talentu není pouze o rozhazování peněz, je nutné dát mu čas

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

19. 6. 2021 12:10

Krátce před zahájením letošní E3 jsme byli od Phila Spencera svědky nepřímého kritizování Sony za způsob portování PlayStation titulů pro PC. Jejich příchod nastává podle prezidenta Xboxu příliš pozdě, přičemž jako nežádoucí vidí i cenovou politiku, nutící hráče platit rovnou dvakrát. Aby se tudíž misky vah herního průmyslu mohly ustálit na původní pozici, přichází s vlastním názorem i prezident PlayStationu, a to s poznámkou mířenou proti nakupování Xboxu.

Reklama

  • Prezident PlayStationu si chválí firemní postup při podpoře vlastních studií
  • Úspěch podle něj vyžaduje čas, a ne pouze finanční injekci

V rozhovoru pro zpravodajský web Axios se Jim Ryan nechal slyšet, že postupné budování tvůrčího talentu nelze podle jeho názoru vykoupit sebevětší sumou peněz. Podobně jako Spencer, ani Ryan se ve svém vyjádření nerozhodl pro konkrétní jmenování firemní konkurence.

„Rozvíjení kreativního nadání není tak jednoduše tak prosté jako rozhazování peněz. Pro zefektivnění tohoto procesu musíte zajistit i dostatečnou míru volnosti, umožňující přicházet s novými nápady a podstupovat nutná rizika s tím spojená,“ uvedl s poukázáním na Ghost of Tsushima od studia Sucker Punch Ryan. Souběžně s tím dodal, že právě letitý vývoj Ghost of Tsushima ukázal na flexibilitu, jaké jsou v Sony při podporování vlastních studií schopni.

Byť v jistém směru pochopitelné, aktuální vyjádření prezidenta PlayStationu nelze nevnímat v kontextu názorů hráčů opakovaně poukazujících na šablonovitou strukturu většiny PlayStation exkluzivit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama