Zpět na článek

Diskuze: Jak vypadá Control s ray tracingem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

vincentdvorak@seznam.cz
vincentdvorak@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 3. 2019 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zbytečné řešit takové grafické hoadiny,když hra vypadala,vypadá a bude vždy po všech směrech nemastná,neslaná a nudná...o "Quantum Break" se tolik řečňilo,psalo a vše chválilo a nakonec až hra vyšla dopadla stejně. Panebože ať "Remedy" zavolaj "Rockstar Games" a opráší "Max Payna" a to jakýmkoliv způsobem (remaster,remake,pokračování). A tahle sačka? Zase bude nuda,to už známe.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
19. 3. 2019 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak prozatím bych řekl, že přínos ray tracingu je dost obtížně postřehnutelný. V úvodní části jde spíše o ty odlesky na podlaze haly - vzhledem k tomu, že je to rovná podlaha, není ani bez RT problém udělat ten odraz hodně realisticky. V další části už jde spíše o stíny a nepřímé osvětlení, tam shadowmaping sice rozhodně pokulhává, ale ve spojitosti s lightmapou a/nebo ambient occlusion by asi málokdo poznal rozdíl, kdyby to takhle nepřepínali tam a zpátky...
Není přece potřeba, aby byl výsledek fyzikálně přesný, ale aby vypadal věrohodně a pěkně. Často dokonce skutečná realita vypadá méně věrohodně - proto se ve filmech často nepoužívají skutečné ruchy (zvuky), ale uměle vytvořené, jinak by si každý říkal, že takhle přece chůze po kamení nebo výbuch nezní ;)
A doporučuji Tmavomodrý svět s komentářem režiséra - naprosto jsem s ním souhlasil, že nejméně věrohodně vypadají záběry na letadla, které - shodou okolností - byly zrovna natočené se skutečnými letadly a ne vytvořené CGI :)

Reklama
Reklama