Iron Harvest odemkl všechny stretch goaly
O strategii Iron Harvest na motivy deskové hry Scythe jsme psali už několikrát, naposledy v souvislosti s úspěšným splněním vytyčeného cíle v kampani na Kickstarteru. Studio si původně řeklo o 450 tisíc dolarů a tuto částku se podařilo několikanásobně překonat. Nyní je tedy jasné, že kromě základní hry byly zafinancovány i všechny dodatečné cíle.
Zatímco za vybraných 450 tisíc se vývojáři zavázali dodat základní hru, nyní je situace zcela jiná. Takzvané stretch-goals se vyšplhaly až na částku 1,5 milionu dolarů a obsahují takové prvky, jako je New Game+, filmové cutscény, multiplayer, kooperativní kampaň a výzvy, herní ligy rozdělené do sezón a s posledním tierem i bezplatné rozšíření.
Ti, kteří hru na Kickstarteru podpořili, by již letos v létě měli dostat příležitost zúčastnit se alfa testu. Druhá alfa má následovat v posledním čtvrtletí letošního roku, beta pak ve druhém kvartálu roku příštího. Plná verze by v případě absence odkladů měla na PC a konzole dorazit koncem roku 2019. Uvidíme, zda se tento předpoklad podaří naplnit a zda vývojáři za vybrané peníze dodají to, co slíbili.
Na hře pracuje studio KING Art Games, které má za sebou tituly The Book of Unwritten Tales, The Dwarves nebo Battle Worlds: Kronos. Vývojáři slibují, že Iron Harvest nabídne 40 typů jednotek a 9 hrdinů, rozdělených do třech frakcí. Na své si mají přijít především hráči, kteří rádi plánují strategii a nespoléhají se jen na drtivou přesilu. I přesto hra působí poměrně akčně, čemuž přispívá zejména bohatá destrukce prostředí. Iron Harvest se odehrává v alternativních 20. letech minulého století, kdy se po bojištích pohybují obří mechanické stroje.