In-game záběry z nového Spider-Mana
Vývojáři z Beenox Studios uvolnili záběry z hraní X360 verze The Amazing Spider-Man 2, který vyjde na všechny myslitelné platformy začátkem května a doprovodí do kin stejnojmenný film.
Vzhledem k tomu, že je hra koncipovaná jako městska akce s kompletně otevřeným světem, snaží se vývojáři dát hráčům celou řadu možností, jak se vypořádat s přesunem z místa na místo a soubojem. V tom prvním případě budete moci samozřejmě využít vystřelovací pavučiny, přibude k tomu ale například i možnost vytvořit mezi dvěma budovami katapult a vystřelit se mnohem dál, než byste dosáhli klasickou Spider-Manovskou cestou.
Co se týče souboje, systém nápadně připomíná fungování ve hrách s Batmanem, na druhou stranu - když něco funguje, proč toho nevyužít. Jak je v několika záběrech patrné, hráči se budou muset umět včas krýt, případně využívat protiútoky, neboť Spidey není nepřemožitelný a velká přesila bývá i nad jeho síly. Vše nicméně působí dostatečně elegantně a s přirozeností, kterou vynikal i první díl, takže by mohlo dojít na zopakování alespoň částečného úspěchu, což bývá v prostoru filmových her výhra.